۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۶۴۰۲۴۱
امام جمعه دزفول:

تشکیل مجلس کارآمد انقلابی در گرو انتخاب آگاهانه است

تشکیل مجلس کارآمد انقلابی در گرو انتخاب آگاهانه است
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به بصیرت بالای مردم، گفت: تشکیل مجلس کارآمد انقلابی در گرو انتخاب آگاهانه است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تشکیل مجلس کارآمد انقلابی در گرو انتخاب آگاهانه است، اظهار داشت: مجلسی که در برابر تشر زدن‌های دشمنان ایستادگی و از ملت و کشور دفاع بکند نیازمند نمایندگانی است که روحیه انقلابی داشته باشند مجلسی که در تراز انقلاب اسلامی نباشد لطمه‌های بسیاری به نظام و کشور وارد می‌کند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه مجلس در ریل گذاری برای کشور برخوردار از روحیه انقلابی و عدم وابستگی به غرب باشد، تصریح کرد: با چنین روحیه‌ای قطعا یک دولت قوی و انقلابی شکل خواهد گرفت؛ حل همه مشکلات کشور با سرنوشت انتخابات پیش رو گره خورده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول گفت: مردم به برکت خون شهید سردار سلیمانی روحیه تازه‌ای گرفته و با حضور در پای صندوق‌های رأی از ملت دفاع خواهند کرد، به تعبیری دیگر پیام خون شهید سردار سلیمانی حضور پرشور در انتخابات مجلس و تشکیل مجلسی قوی و در تراز انقلاب است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان خواب‌های دشمنان برای مردم و انقلاب اسلامی عنوان داشت: با توجه به بصیرت، علاقه مندی ملت به انقلاب، نظام و استقلال کشور، خواب‌های دشمنان تعبیر نخواهد شد، دشمنان بیشتر در عالم توهم سیر می‌کنند و شناختی از ملت ایران ندارند.

وی با بیان اینکه ملت ایران علی رغم تحریم‌ها دست از نظام و انقلاب نخواهد کشید، اظهار داشت: مردم، ناکارآمدی و کم کاری و تبعیض‌های مسئولان را به اصل نظام تعمیم نمی‌دهند؛ چنین کاری گویای بصیرت مردم است، مردم ایران جان و مال شان را برای یاری اسلام تقدیم کردند و قطعا خداوندی یاری رسان خواهد بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 1
حاتم شرفی
ارسال نظرات