۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۱۷۴
آیت الله کعبی:

شرکت در انتخابات تکمیل کننده حرکت ملت برای تولید قدرت است

شرکت در انتخابات تکمیل کننده حرکت ملت برای تولید قدرت است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۲ اسفند یک جهاد و رأی دهندگان مجاهد هستند، گفت: شرکت در انتخابات تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای تولید و به کارگیری قدرت است.
آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دیدار مردم آذربایجان با رهبر انقلاب و نکات بیان شده درباره اهمیت شرکت در انتخابات و شکل گیری مجلس قوی اظهار داشت: رهبری شرکت در انتخابات را یک جهاد عمومی می‌دانند، در تبیین چنین سخنی باید گفت پس از فتنه‌های ۹۷ و ۹۸، فشار شدید اقتصادی دشمن، مقاومت بی نظیر و تاریخی ملت ایران در برابر همه فشارها، تشییع تاریخی پیکر شهید سردار سلیمانی و حضور مقتدرانه در ۲۲ بهمن و شرکت در انتخابات تکمیل کننده حرکت ملت ایران برای تولید و به کارگیری قدرت است.

وی با بیان اینکه ملت ایران قوی و مستحکم است، خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و برگزیدن نمایندگان مؤمن و انقلابی، متخصص، متعهد و مقتدر ضد آمریکا و صهیونیسم که بتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند سبب پیشرفت و تعالی و شکوفایی همه جانبه کشور خواهد شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخاب نمایندگان مقتدر متخصص مؤمن انقلابی سبب تضعیف آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد شد، افزود: جهاد به معنای به کارگیری همه توان، تلاش و کوشش و قدرت در راستای تحقق مصالح عمومی و مبارزه با دشمن تحت امر و هدایت رهبری است و همه مؤلفه‌های جهاد در راه خدا در انتخابات ۲ اسفند فراهم است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه در حماسه دو اسفند شاهد ظهور قدرت، حرکت عمومی فی سبیل الله، مبارزه و تضعیف دشمن، اطاعت از ولایت و رهبری خواهیم بود، تصریح کرد: ۲ اسفند یک جهاد و رأی دهندگان، مجاهدانی هستند که نبرد رزمندگان مدافع حرم و مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی را با رأی دادن تکمیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در نتیجه شرکت در انتخابات، فتنه‌ها از بین رفته و مجلس مقتدر شکل می‌گیرد، ادامه داد: با حضور حداکثری نمایندگان متعهد و متخصص جهادی انقلابی که برخاسته از بطن مردم هستند، انتخاب شوند در عین حال قدرشناس حضور مردم در عرصه‌های گوناگون باشیم./۹۴۵۶/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حاتم شرفی
ارسال نظرات