۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۲۹۴
آیت الله کعبی:

شهادت سپهبد سلیمانی نقطه تحول تاریخ انقلاب و مقاومت اسلامی است

شهادت سپهبد سلیمانی نقطه تحول تاریخ انقلاب و مقاومت اسلامی است
آیت الله کعبی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را نقطه تحول بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و عرصه بین الملل برشمرد.
آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را نقطه تحول بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی و عرصه بین الملل برشمرد و افزود: این شهادت منشأ تحولات بزرگ و آغازی برای شمارش معکوس زوال آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهادت سپهبد سلیمانی افزون بر دستاورد‌های بزرگ در عرصه اقتدار و عزت و بزرگی ملت ایران و منطقه، در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در ایران و منطقه براساس مسیر خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی مؤثر است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهادت سپهبد سلیمانی دل‌های ملت ایران و امت اسلامی و آزادیخواهان را تکان داد، اضافه کرد: این شهادت چه بسا از جنس شهادت شهید بهشتی باشد، اما در مقیاس بین المللی، امام راحل درباره شهید بهشتی بیان داشت که او یک ملت برای ایران بود حال آنکه شهادت سپهبد سلیمانی، امت اسلام را زنده می‌کند.

آیت الله کعبی زنده کردن، بازسازی و ایجاد وحدت و انسجام بین المللی، تجدید روحیه جهاد و مبارزه علیه آمریکا و صهیونیسم، پیوند عمیق امت و امامت را از دستاورد‌ها و نعمت‌های شهادت سپهبد سلیمانی برشمرد.

وی آشنایی نسل جدید با روحیه ایمان و جهاد، ایثار، فداکاری، ولایت، همت و عزم و اراده پولادین را دیگر دستاورد‌های شهادت سپهبد سلیمانی دانست و گفت: این روحیات بسترساز پیشرفت و عدالت و تحقق الگوی اسلامی ایرانی و پیشرفت بر پایه پیروی از ولی فقیه خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در چشم قدرتهای شیطانی، ناشی از همین شهادتها است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
داغ خون حاج قاسم و اشک سید علی اندکی فروکاست...
0
0