۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۳۴۱۹۲
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی:

تاریخ، ایستادگی سردار سلیمانی در برابر داعش را ثبت کرد

تاریخ، ایستادگی سردار سلیمانی در برابر داعش را ثبت کرد
سودانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مظهر مقاومت در برابر داعش است، گفت: ایستادگی سردار سلیمانی در برابر داعش را تاریخ ثبت کرده و همگان معترف هستند.
ناصر سودانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پررنگ جمهوری اسلامی و تأثیرگذاری فزاینده آن در منطقه و خشم استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل از چنین دستاوردی اظهار داشت: یکی از عناصر کلیدی برای تحقق چنین حضور تأثیرگذار و سرنوشت ساز در منطقه سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود؛ از این رو استکبار جهانی به گمان خود برای اینکه زهرچشمی بگیرد و از امتداد حضور تأثیرگذار ایران کاسته و منافع بلندمدت خود در منطقه را حفظ بکند جنایت هولناک ترور سردار سلیمانی را انجام داد.

وی ادامه داد: آمریکا در محاسبات خود دچار اشتباه فاحشی شد؛ چرا که تصور نمی‌کرد با ترور سردار سلیمانی احساسات ملت‌ها و آزادیخواهان و طالبان عزت و شرافت انسانی در جهان را جریحه دار سازد.

سودانی با بیان اینکه آزادیخواهان سردار سلیمانی را مرد جهاد و رویارویی با ستم، طاغوت و بی عدالتی می‌دانند، افزود: سردار سلیمانی مظهر مقاومت در برابر داعش منفور زاییده استبکار جهانی است، ایستادگی سردار سلیمانی در برابر داعش را تاریخ ثبت کرده و همگان معترف هستند.

وی با بیان اینکه ترور سردار سلیمانی ذره‌ای از حرکت رو به جلوی مقاومت نخواهد کاست، تصریح کرد: جهان پس از ترور سردار سلیمانی وارد مرحله جدیدی شد، جمهوری اسلامی پاسخ به جنایت آمریکا را حق خود می‌داند البته نه تنها نظام اسلامی و ملت ایران بلکه طرفداران قاسم سلیمانی و محور مقاومت در اقصی نقاط جهان خونخواه خواهند بود.

نماینده اداور مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استکبار پس از ترور سردار سلیمانی خواب راحتی نخواهد داشت، گفت: اخراج آمریکا از منطقه و بستن همه پایگاه‌ها نخستین پیشامد پس از شهادت سردار سلیمانی خواهد بود و رژیم صهیونیستی نیز تاوان جنایت هایش را خواهد داد و زوال آن تسریع خواهد یافت.

سودانی اضافه کرد: حق خود می‌دانیم که به منافع دولت آمریکا در هر کجا و هر زمانی که باشد، ضربه وارد کنیم؛ حتی پیروان خط استکبار از تیررس جمهوری اسلامی در امان نخواهند بود.

وی با بیان اینکه اتحاد بیشتر و به مراتب محکمتری را در جبهه مقاومت مشاهده خواهیم کرد، عنوان داشت: انسجام و هم افزایی برای خونخواهی در محور مقاومت بیشتر خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات