۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۶۳۹۲۳۵
فجر سلیمانی| آیت الله کعبی:

مردم از ضعف مدیریت مسؤولان اجرایی و ایجاد تردید‌های راهبردی گله دارند

مردم از ضعف مدیریت مسؤولان اجرایی و ایجاد تردید‌های راهبردی گله دارند
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: ضعف مدیریت برخی مسؤولان اجرایی و ایجاد تردید‌های راهبردی از جمله مذاکره در اوج مبارزه و مقاومت، فقر و تبعیض سبب گله مندی ملت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به حضور حماسی خوزستانی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: اراده خداوند بر آن بود که پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی مردم و به رهبری امام خمینی (ره) تحقق پیدا کند، آغاز چالش مقابله ملت ایران با نظام استکباری بحث کاپیتولاسیون و مصونیت نیرو‌های آمریکایی از محاکمه در دادگاه‌های ایران بود که این آغاز به سرنگونی رژیم تبهکار ضد اسلامی ایرانی آمریکایی انجامید.

وی با بیان اینکه ایران پس از ۴۱ سال اقتدار و سربلندی، به قدرتی متمدن و جهانی تبدیل شده است، افزود: جمهوری اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا و صهیونیسم را درهم شکست و اکنون دولتمردان آمریکا در خود مانده و همچون باند مافیایی تبهکار به ترور و قتل می‌پردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه آمریکا جنگ اقتصادی، سیاسی و نرم علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است، گفت: انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌ها و تهدید‌ها ماندگار شد و در جنگ اراده ها، اراده ملت ایران بر نظام سلطه غلبه کرده است؛ راهبرد آمریکا در سال ۲۰۲۰ برای مقابله با قدرت انقلاب اسلامی به راه انداختن آشوب ها، ترور و جنگ دیپلماسی است با این حال پس از شکست گروه جنایتکار ترامپ با ترور سردار سلیمانی عملا بیان داشت که راه چاره برای مقابله با انقلاب اسلامی، ترور می‌باشد.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه آمریکا درمانده و ناتوان شده است، ادامه داد: راهپیمایی امروز افزون بر اعلام تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی، تأکید بر ادامه راه شهید سردار سلیمانی و انتقام نرمی است که سیلی محکم به عین الاسد را تکمیل می‌کند و در عین حال با توجه به اعتراضات مردمی عراقی‌ها درباره حضور نیرو‌های آمریکایی، بستر لازم برای خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق و منطقه را فراهم می کنند.

وی با بیان اینکه پیام ملت ایران و خوزستانی‌ها در راهپیمایی امروز قوی بودن و انقلابی عمل کردن است، اضافه کرد: اگر قوی شویم مشکلات حل و تهدید‌ها به فرصت تبدیل می‌شوند همه با هر نگاه و نگرشی باید در ساخت ایران مستقل و پیشرفته با حفظ عزت و انسجام ملی شرکت کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ضعف مدیریت برخی مسؤولان اجرایی و ایجاد تردید‌های راهبردی از جمله مذاکره در اوج مبارزه و مقاومت، فقر و تبعیض سبب گله مندی ملت است؛ با این حال مردم در ۲۲ بهمن بر حفظ و صیانت از آرمان‌های امام و شهدا و الگوی شهید سلیمانی و انتخاب مدیران انقلابی و شکل گیری مجلس انقلابی تأکید می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات اسفندماه نقطه عطف تحول در حل مشکلات است، گفت: نگاه ملی و نه قبیله‌ای و قومی در انتخابات حاکم باشد، نمایندگانی با رویکرد انقلابی گری و عدالت محوری و با معیار‌های اصلح انتخاب شوند تا گره از مشکلات باز کنند.

آیت الله کعبی با اشاره به اینکه اداره کشور بر پایه انتخاب مردم است، تصریح کرد: شورای نگهبان و نهاد‌های انتخاباتی هدف دشمنان است، اگر شورای نگهبان نبود تاکنون استکبار بر کشور حکومت کرده و جریان نفوذ تسلط می‌یافت.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان براساس پرونده‌های انتخاباتی به تأیید و عدم تأیید نامزد‌ها می‌پردازد و تأیید و عدم تأیید به معنای توانایی یا ناتوانی در مدیریت نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اینکه برخی با رأی مردمی انتخاب و سپس بگویند که انتخابات نیست و انتصابات می‌باشد بی توجهی به رأی و نظر مردم و همراهی با بیگانگان است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات