۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۶۳۹۱۷۸

حضور پرشور اهوازی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

حضور پرشور اهوازی ها در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با سخنرانی آیت الله کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با سخنرانی آیت الله کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این مراسم غرورآفرین که از میدان شهدا به سوی اول میدان سلمان فارسی و از آنجا تا چهارراه آبادان ادامه داشت، حاضران شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود»، «ابد والله ماننسی سلیمانی» و «سردار دلاور راهت ادامه دارد» سر دادند.

شرکت کنندگان ضمن بازدید از ایستگاه‌های نقاشی کودکانه، عکس یادگاری با شهدا، عفاف و حجاب، ابداعات و اختراعات، با در دست گرفتن تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس و حمل پلاکارد‌های دربرگیرنده شعار‌های انقلابی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

حضور شخصیت‌ها و مسئولان استانی در کنار مردم و سر دادن شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» افزون بر نمایش اتحاد مردم و مسئولان در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، تأیید و تأکیدی بر عدم موفقیت دشمنان در تفرقه افکنی و آشوبگری و فاصله اندازی است.

گفتنی است؛ آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان سخنران مراسم نکاتی پیرامون انتخابات پیش رو، روی آوردن آمریکا به ترور نیرو‌های انقلابی پس از شکست در جبهه مقاومت، آماده باش جبهه مقاومت برای گرفتن انتقام سخت، نقد سخنان برخی مسئولان در رابطه با مذاکره و انتخابات انتصابی و هوشیاری مردم و مسئولان از توطئه‌های دشمنان و ضرورت انتخاب مجلس انقلابی قوی بیان کرد.

راهپیمایی امروز اهواز از میدان شهدا به سوی اول میدان سلمان فارسی و از آنجا تا چهارراه آبادان ادامه خواهد داشت که آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، سخنران مراسم خواهد بود. /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات