۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۹۰۱
امام جمعه اهواز:

شهادت سردار سلیمانی جان تازه ای به انقلاب اسلامی داد

شهادت سردار سلیمانی جان تازه ای به انقلاب اسلامی داد
امام جمعه اهواز گفت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و پس از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته در آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در مصلای اهواز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس اظهار داشت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و پس از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.

امام جمعه اهواز بیان داشت: ملت ایران به ویژه خوزستانی‌ها در یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند و جانفشانی‌ها به برکت خون شهدای عزیزی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دشمن توجه ویژه‌ای به مسئله انتخابات در کشور دارد، عنوان داشت: و همانطور که در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشارکت بی‌نظیر مردم را شاد بودیم به فضل خدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم انقلابی و بصیر حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است، پوستر شهدای مقاومت با هدف ترویج فرهنگ و سیره و سبک زندگی شهدای مقاومت، به زندگی و خاطرات شهدای همچون، شهید عماد مغنیه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین همدانی، شهید حسن تهرانی مقدم، شهید فتحی شقاقی، شهید محمد ناصری، شهید حسن شاطری، شهید عباس موسوی، می‌پردازد. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات