۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۳۹۵۳۶
شامگاه گذشته؛

چهلم شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گرامی داشته شد

چهلم شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گرامی داشته شد
مراسم چهلم شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با حضور اقشار مختلف برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم چهلم شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، شامگاه گذشته به میزبانی امام جمعه اهواز و با حضور اقشار مختلف و مهمانانی از کشور عراق در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه زبان کوتاه و ناتوان از قدردانی نسبت به حضور امت اسلام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است، اظهار داشت: پس از تشییع باشکوه شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، در ۲۲ بهمن امسال شاهد بودیم که انقلاب اسلامی بار دیگر زنده و جان تازه‌ای به رگ‌های آن دمیده شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید سردار سلیمانی و همراهانش و استقبال ۲۵ میلیونی در چند استان تشییع کننده عنوان داشت: اگر در همه استان‌ها تشییع صورت می‌گرفت حداقل ۶۰ میلیون نفر حضور پیدا می‌کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه امسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت مشت محکمی بر دهان آمریکا و استکبار کوبید، خاطرنشان کرد: از ملت عراق و مسؤولان شان که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم همچنین از حضور مسؤولان استانی و قومیت‌های مختلف استان نهایت تشکر و قدردانی را دارم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات