۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۸۷۸۱

دعوت امام جمعه اهواز از خوزستانی‌ها برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن

دعوت امام جمعه اهواز از خوزستانی‌ها برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن
امام جمعه اهواز گفت: از ملت ایران می‌خواهم همچون سال‌های گذشته و حتی پرشورتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور بهم رسانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران، با تبریک فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه خاطرنشان کرد: مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه نیازی به توصیه‌های مسئولان ندارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: در این ۴۰ سال که دغدغه داشتیم آیا مردم در راهپیمایی حضور پرشور خواهند داشت یا خیر، به عکس دیدیم مردم حضور پرشورتر و قدرتمندتری نشان دادند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سال به سال بر حضور پرشکوه و مقتدرانه مردم افزوده می‌شود، گفت: امسال هم شاهد حضور پرشکوه ملت ایران خواهیم بود؛ چرا که حضور چند میلیونی در راهپیمایی اربعین علی رغم عدم نقش آفرینی مسئولان گواه بر آن است که خدای تعالی دل‌ها را هدایت می‌کند.

وی تأکید کرد: خداوند، محبتی در دل‌ها ایجاد می‌کند تا در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کنیم و تاکنون به برکت اهل بیت و رهبری امامین انقلاب اسلامی و شهدا شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد بیان داشت: از ملت ایران می‌خواهم همچون سال‌های گذشته و حتی پرشورتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضور بهم رسانند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات