۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۳۸۶۵۲
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد:

غیرت یکی از خصایص شهدا است

غیرت یکی از خصایص شهدا است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه غیرت یکی از خصایص شهدا است، گفت: اگر ارتش ایران، غیرت ملی و هویت اقتدار ایرانی نداشت در برابر رژیم دست نشانده شاه، شکست می‌خوردیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید بیعت اقشار مختلف بسیج و نیرو‌های مسلح با آرمان‌های امام راحل و رهبری، با تسلیت وفات حضرت ام البنین و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان داشت: غیرت یکی از خصایص شهدا و ویژگی‌های خداوند است و غیرت ملی، دینی و ناموسی سه بخش آن هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه غیرت ملی با ملی گرایی تفاوت دارد، اظهار داشت: در غیرت ملی انسان نسبت به ارزش‌ها و افتخارات اهتمام دارد؛ در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ نیروی هوایی با امام امت بیعت کرد حال آنکه کسی تصور چنین امری را نداشت.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه آمریکایی‌ها در زمان شاه بر مقدرات کشور تسلط داشتند، تأکید کرد: اگر ارتش ایران، غیرت ملی و هویت اقتدار ایرانی نداشت در برابر رژیم دست نشانده شاه، شکست می‌خوردیم البته ارتش کاملا واقف بود که شاه دست نشانده آمریکایی‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه شاه در هیچ مسأله‌ای قدرت تصمیم گیری نداشت، افزود: شاه تابع محض دستورات آمریکا بود، برای جابجایی یک افسر نظامی یا سفیر باید از آمریکایی‌ها اجازه می‌گرفت حتی نیرو‌های نظامی کم درجه آمریکایی اجازه رفت و آمد به همه جا را داشتند، اما سپهبد‌های ما با محدودیت‌هایی مواجه بودند.

وی با اشاره به اینکه ارتش و نیرو‌های مسلح در جنگ تحمیلی با اراده و اقتدار مثال زدنی، دشمن بعثی را شکست داده و از کشور خارج کردند، تصریح کرد: ارتش بزرگوار ما در برابر اراده مردمی اوائل انقلاب اسلامی بخوبی آگاهی داشت که مردم برای رقم زدن انقلابی بپا خواستند که بسترساز حکومت جهانی امام عصر (عج) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه ایران و یمن بیشترین نقش را در حکومت جهانی امام زمان (عج) خواهند داشت، گفت: سختی‌های دوران غیبت به مراتب آسان تراز سختی‌های دوران ظهور است؛ آن قدر باید سختی بکشیم تا فریاد مخالف از اردوگان امام عصر (عج) به گوش نرسد.

امام جمعه اهواز با اشاره به بصیرت جوانان ایرانی در مقابله با داعش خاطرنشان کرد: نیرو‌های مسلح با بصیرت شان، دشمن را در مرز‌ها زمین گیر کردند حال آنکه برخی خواص مخالف حضور نیروهایمان در خارج از کشور بودند./۹۴۵۶/پ310/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
حاتم شرفی
ارسال نظرات