۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۹۴۴۴

حضور امام جمعه اهواز در جمع اهالی منطقه مهدیس

حضور امام جمعه اهواز در جمع اهالی منطقه مهدیس
امام جمعه اهواز با حضور در منطقه مهدیس اهواز از نزدیک پای درد دل ساکنان نشست و از معضلات و مشکلات منطقه آگاهی پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در دیدار صمیمی با مردم کوی مهدیس در مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع) با اشاره به چهلم شهید سردار سلیمانی و انتخابات مجلس عنوان داشت: از آنجا که انتخابات مجلس بسیار مهم است، حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی صورت بگیرد؛ چرا که دشمن نسبت به حضور ما در پای صندوق‌های رأی توجه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه وظیفه ما شرکت در انتخابات است، گفت: با انتخابات سرنوشت خود را تعیین می‌کنیم پس باید حضوری فعال داشته باشیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به معضلات و مشکلات مطرح شده از سوی اهالی کوی مهدیس خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح شده را دو هفته پیش عزیزانی از منطقه مهدیس در نمازجمعه مطرح کرده و خواهان بازدید شدند و قطعا در بازدید‌های پیش رو، مسئولان مربوطه حضور خواهند یافت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه پیگیر قول‌های داده شده مسئولان هستیم، اظهار داشت: شهردار محترم وعده داد تا مبلغ قابل توجهی برای منطقه مهدیس اختصاص پیدا بکند.

وی با بیان اینکه باید در چندین نقطه اهواز بیمارستان ساخته شود، بیان داشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مهدیس را یکی از نقاطی برشمرد که در آنجا بنا است بیمارستان ساخته شود هر چند که در این باره تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهد و در کنار وی یاریگر خواهیم بود.

لازم به ذکر است، اهم مشکلات منطقه پردیس که از زبان ساکنان منطقه در دیدار با امام جمعه اهواز مطرح شد همانا کمی فشار آب شرب، فاضلاب، ضرورت آسفالت سازی، آبگرفتگی، نبود زیرساخت‌های تفریحی، نبود روشنایی معابر و نبود امنیت است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات