۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۹۷۷۷
امام جمعه اهواز:

کاندیدایی که میلیارد‌ی هزینه کند به فکر مردم نیست

کاندیدایی که میلیارد‌ی هزینه کند به فکر مردم نیست
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: نامزد‌هایی که میلیون‌ها و میلیارد‌ها هزینه کردند قطعا دنبال منافع خود و اطرافیان هستند و هرگز به فکر مردم نخواهند بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در شب شعر حماسی (انقلاب فاطمی، مکتب سلیمانی) با اشاره به جایگاه والای والدین به ویژه مادر اظهار داشت: خداوند به واسطه پدر و مادر الطافی به انسان عنایت می‌کند، زن در میان پیروان دیگر ادیان به علت تحریف‌های صورت گرفته عنصر فریب معرفی شده، اما در قرآن به معنای خیر بسیار ذکر می‌شود، زنی که جایگاه زن مسلمان را داشته باشد در نزد خداوند از بزرگی غیرقابل وصفی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه اجتماعات دینی نتیجه کرامات اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: کار یک مداح و شاعر اهل بیت (ع) استفاده از هنر برای بیان حقیقت است بلکه با چندین هنر یک حقیقت را بیان می‌کند، اشعار و متن شاعری باید از منابع متقن و غیرقابل خدشه باشد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه قرآن و روایات اهل بیت (ع) مورد قبول علما، کتب شعری، ادعیه و زیارت نامه‌ها از منابع قابل استفاده شاعران و مداحان است، بیان داشت: خوب و مفید بودن، محکم و قوی بودن، خوش مضمون و قانع کنندگی، بیان منقبت اهل بیت عصمت و طهارت، اثرگذاری بر افراد، افزایش ایمان، پرهیز از تقلید غلط، عدم تحریک تعصبات قومی و مذهبی و حفظ وحدت و انسجام ملی ویژگی‌های اشعار سروده شده درباره اهل بیت (ع) باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه اسلام به وحدت و همبستگی جوامع اسلامی تأکید بسیاری دارد، ادامه داد: خودسازی و بنده خدا بودن، توجه به اخلاق و عدم تزلزل اخلاقی از سوی شاعران و مداحان مورد توجه قرار بگیرد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی پرهیز از خواندن و گفتن غلط و مدح‌های بیجا را در اشعار مداحان و شاعران بسیار ضروری برشمرد و گفت: استفاده از تعبیرات سبک و بی مغز در اشعار وصفی درباره اهل بیت (ع) نباید دیده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه رهبرانقلاب حضور حداکثری را در انتخابات خواهان است، بیان داشت: یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، انتخابات است و دشمن آن را رصد می‌کند البته حضور میلیونی در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و ۲۲ بهمن گویای همه چیز بود.

امام جمعه اهواز، رأی سفید را بسیار خطرناک برشمرد و گفت: رأی سفید نهی صریح رهبر انقلاب است، با انتخاب نمایندگان قوی بسیاری از مشکلات حل می‌شود و با انتخاب مجلس در تراز انقلاب، دولت اجازه پیدا نمی‌کند بدون اذن ملت از مذاکره سخن بگوید.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تأکید کرد: هر نامزد انتخاباتی که ذره‌ای تفکر غربی داشته باشد را باید پالایش کرد و همچون زباله دور انداخت، نامزد‌هایی که میلیون‌ها و میلیارد‌ها هزینه کردند قطعا دنبال منافع خود و اطرافیان هستند و هرگز به فکر مردم نخواهند بود./۹۴۵۶/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
حمایت
1
0