۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۶۴۰۳۲۱
مدیر حوزه علمیه زنجان:

حضور مردم در انتخابات سبب قوی تر شدن کشور می شود

حضور مردم در انتخابات سبب قوی تر شدن کشور می شود
حجت الاسلام جعفری گفت: انتخابات پر شور اقتدار کشور و نظام اسلامی را در دنیا به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات موجب قوی تر شدن کشور می شود، گفت: تنها راهی که می تواند خباثت های دشمن را از بین ببرد، قوی تر شدن کشور است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره اینکه با قوی تر شدن کشور شر دشمنان از سر کشور برداشته می شود، عنوان کرد: انتخابات پر شور اقتدار کشور و نظام اسلامی را در دنیا به نمایش می گذارد.

مدیر حوزه علمیه زنجان افزود: شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف شرعی، یک جشن ملی بزرگ است که شرکت در آن برای هر ایرانی ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، حقی مردم برای اعلام نظراتشان است، اظهار داشت: اگر بخشی از مردم نارضایتی هایی دارند با شرکت در انتخابات می توانند به افراد هم عقیده خودشان رای بدهند.

حجت الاسلام جعفری عدم شرکت در انتخابات به دلیل بیان اعتراض ها را روش غلطی دانست و ابراز کرد: این کار تنها سبب می شود که مشکلات کشور افزایش پیدا کند.

مدیر حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی های متعدد ملاک های انتخاب نماینده اصلح را یاد آور شده است، تصریح کرد: کسی شایستگی نمایندگی ملت ایران را دارد که مومن به اسلام و پایبند به قوانین باشد.

وی ایمان به انقلاب را یکی دیگر از ویژگی های نماینده اصلح دانست و گفت: شجاع بودن، بیان دیدگاه ها و اعمال آن ها، عزت نفس و اعتماد به نفس از دیگر ویژگی های نمایندگان اصلح است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه باید افرادی که در تراز انقلاب اسلامی هستند، وارد مجلس شوند، عنوان کرد: کسانی که نماینده مردم ایران هستند باید از عزت نفس کافی برخوردار باشند و تبدیل به نوکر و کلفت آمریکا نشوند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
ارسال نظرات