۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۴۰۳۲۹
رحیمی نسب:

صداقت، شجاعت و ایثار لازمه خدمت به مردم است

صداقت، شجاعت و ایثار لازمه خدمت به مردم است
کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در خرم آباد سه مؤلفه صداقت، شجاعت و ایثار را لازمه خدمت به مردم خواند و گفت: مردم در انتخابات باید به این ویژگی ها توجه کنند.

رضا رحیمی‌نسب، کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شعار انتخاباتی خود را «صداقت، شجاعت و ایثار اجتماعی» عنوان کرد و بیان داشت: هدف از ورود مجدد به مجلس ادامه کارهای نیمه تمام برای خدمت به مردم است.

وی با اعلام بی طرف از هر حزب و جناحی افزود: صداقت، شجاعت و ایثار سه مؤلفه و اصل اساسی برای خدمت به مردم بوده و از معیارهای فرد اصلح است.

رحیمی نسب خاطرنشان کرد: تربیت مدیران جهادی و انقلابی لازمه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه و مردم است، مدیر انقلابی باید خودش را فدا کند تا کشور آباد شود.

وی افزود: برای رفع مشکل بیکاری جوانان باید روحیه کار، تلاش و پشتکار تقویت شود و فرهنگ پشت میزنشینی برداشته شود، جوانان باید در حوزه کارآفرینی بدرخشند.

رحیمی نسب با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان لرستان در گرو مدیرانی ناکارآمد و غیربومی است، اظهار داشت: باید این فرهنگ نیز مورد توجه ویزه قرار گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مدیران بی تجربه و بی تدبیر برکنار شود، مدیری با روحیه انقلابی، کارآمد و متخصص که درد مردم را بداند وارد عرصه شود.

وی افزود: اعلام می کنم که در حق مردم خیانتی نکردم و همواره برای رفع مشکلات مردم و درد جامعه قدم برداشتم./9451/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات