۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۳۳۱
مدیر حوزه علمیه فارس:

حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار و قدرت ایران است

حضور پرشور مردم در انتخابات تضمین کننده اقتدار و قدرت ایران است
حجت الاسلام استوار میمندی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات به نظام اسلامی اقتدار بیشتری می بخشد تا بهتر بتواند از حق ملت ایران دفاع کند.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی مدیر حوزه علمیه فارس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی هم تکلیف و هم حق است، گفت: این حق امکان مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود را فراهم می کند.

حجت الاسلام استوار میمندی افزود: عقل حکم می کند که انسان از حق خود به بهترین شکل استفاده کند و در خصوص انتخابات نیز باید با حضور و انتخاب اصلح، توانمند ترین نامزدها برای خدمت به مردم انتخاب شوند.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه حضور مردم باعث شکست و ناامیدی دشمنان می شود، عنوان کرد: دشمنان استقلال و هویت ملی ایران اسلامی چشم به انتخابات پیش رو بسته اند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات به نظام اسلامی اقتدار بیشتری می بخشد تا بهتر بتواند از حق ملت ایران دفاع کند.

حجت الاسلام استوار میمندی به اهمیت انتخاب فرد اصلح در انتخابات اشاره کرد و ابراز داشت: افرادی که شایستگی لازم را ندارند، توقعات مردم را تامین نمی کنند، بلکه ممکن است زمینه ساز نفوذ دشمن شوند.

مدیر حوزه علمیه فارس افزود: تحقیق و پرسش از اهل اطلاع در مورد نامزدهای اصلح از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید به حداقل صلاحیت ها اکتفا شود.

وی با بیان اینکه کار اصلی مجلس شورای اسلامی ریل گذاری حرکت کشور در مسیر صحیح است، خاطرنشان کرد: اگر قوانین مجلس جامع، به روز، کارشناسی شده، مطابق آرمان های انقلاب و در جهت رفع نیازهای واقعی کشور باشد، این ریل گذاری در حداقل زمان به نتیجه می رسد.

حجت الاسلام استوار میمندی افزود: اگر نمایندگان مجلس، مطامع شخصی و حزبی خود را در نظر بگیرند و یا شجاعت ایستادگی در مقابل دشمن را نداشته باشند، ریل گذاری صحیح اتفاق نمی افتد بلکه ممکن است عقب گرد داشته و فرسنگ ها از آرمان های انقلاب فاصله گرفته شود./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 0
ارسال نظرات