۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۳۳۸
حجت الاسلام صادقی:

انتخاب صحیح مانند موشک نقطه زن به هدف می‌خورد

انتخاب صحیح مانند موشک نقطه زن به هدف می‌خورد
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: رأی مردم مانند موشک است و رأی با بصیرت و انتخاب اصلح مانند موشک نقطه زن به هدف می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ظهر امروز حجت الاسلام رحمت الله صادقی در اجتماع 1500 نفری خواهران حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به وجود شور و نشاط انتخابات در کشور، گفت: این ایام شاهد آماده شدن مساجد و تکایا برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم و شور و نشاط خاصی برای انتخابات در جامعه شکل گرفته است.

حجت الاسلام صادقی در ادامه اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی دشمن شکن و ناامید کننده دشمنان است و مانند موشکی است که به سمت دشمن شلیک شود، هر رأی یک شلیک موشک به سمت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است، این شلیک باید هدفمند و نقطه زن باشد و به همین دلیل انتخاب اصلح و صحیح بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: رأی دادن باید همراه با بینش و بصیرت باشد و اگر شلیک موشک ما بدون بصیرت انجام شود به هدف نمی‌خورد و شاهد شکل گیری مجلس تراز انقلاب اسلامی نخواهیم بود، همه باید با دقت و هشیاری و بصیرت در انتخابات شرکت کنیم.

وی قوه قضاییه را دارای پرتوهایی از دستگاه قضایی تراز انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این قوه قضاییه باعث امید مردم شده است و مجلس و دولت انقلابی نیز به همین صورت امیدآفرینی خواهد کرد. مجلس یازدهم نخستین مجلس پس از چهل سالگی انقلاب اسلامی خواهد بود و در صورت تحقق آن شاهد دولت و شورای شهر انقلاب خواهیم بود.

حجت الاسلام صادقی ناکارآمدی مجلس را عامل عدم تحقق دولت کارآمد و انقلابی دانست و تصریح کرد: مردم در انتخابات حماسه آفرینی خواهند کرد و این موضوع باعث شکست دشمنان خواهیم شد، انتخابات و حضور مردم بسیار مهم است و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می‌کنند تا باعث ناامیدی مردم و عده حضور آنها در پای صندوق‌های رأی شوند اما قطعا از مردم مشت محکمی با حضورشان در انتخابات خواهند خورد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات