۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۴۰۲۳۲
دبیر جامعه روحانیت کاشان مطرح کرد؛

ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات

ضرورت حضور پرشور مردم در انتخابات
حجت الاسلام شاه فضل بر حضور پرشور و نشاط و همگانی در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: هم خود در انتخابات شرکت کنید و هم دیگران را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رای کنید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در تفسیر آیات انبیاء و داستان حضرت ابراهیم که سه شنبه شب در در زیارت شاهزاده ابراهیم کاشان برگزار شد، گفت: مجازات اسلامی باید بازدارنده باشد.

وی افزود: تا یک سال قبل و اواخر دوره آیت الله لاریجانی مجرمان اقتصادی را محرمانه و مخفیانه بازجویی و نام آن‌ها مستعار اعلام می‌شد، اما بعد از افزایش مجرمان اقتصادی با نام اصلی و علنی محاکمه شدند.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: با آمدن آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه، محاکمه مجرمان اقتصادی در کشور نیز از دانه درشت‌ها آغاز شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بت پرستان زمان حضرت ابراهیم با اینکه متوجه شده بودند کاری از عهده بت‌ها ساخته نیست، اما باز هم بت پرستی خود را ادامه دادند، افزود: ما نیز باید مراقب باشیم اگر اشتباهی را مرتکب شدیم و متوجه اشتباهات خود شدیم، مسیر اشتباه را تغییر دهیم.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: برگشت از اشتباهات مرد می‌خواهد و مردانگی به این نیست که هرچه دوست داشت و هرکاری دوست داشت انجام دهد، بلکه مردانگی به این است که وقتی متوجه اشتباه خود شد آن را بپذیرد.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: برخی مُرید یک شخصیت دینی می‌شوند و شخصیت‌های دیگر دینی را قبول ندارند که این تفکر همان تفکر بت پرستی زمان حضرت ابراهیم است.

وی در ادامه با اشاه به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مهم و حتی مهمتر از انتخابات دوره‌های قبل است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان بر حضور پرشور و نشاط و همگانی در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: هم خود در انتخابات شرکت کنید و هم دیگران را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رای کنید.

حجت الاسلام شاه فضل یادآور شد: براساس فتوای رهبر معظم انقلاب شرکت در انتخابات واجب است و همه واجبات تنها نماز و روزه نیست بلکه شرکت در انتخابات نیز واجب است و مراقب باشید نماینده اصلح را انتخاب کنید.

وی با اشاره رد صلاحیت ۸۰ نماینده دوره قبل مجلس به دلیل فساد اقتصادی، ابراز امیدواری کرد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پرشور و دشمن شکن باشد و نمایندگانی وارد مجلس شوند که سبب افتخار کشور و نظام باشند./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات