۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۶۳۷۹۱۴
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

همه ترس و وحشت آمریکا از پیشروی تفکر انقلاب اسلامی است

همه ترس و وحشت آمریکا از پیشروی تفکر انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام شاه فضل گفت: امروز همه ترس و وحشت آمریکا، اسرائیل غاصب و استکبار جهانی از این است که تفکر انقلاب اسلامی ایران سراسر جهان را فرا بگیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در تفسیر آیات نور که یکشنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: امام خمینی (ره) می‌فرماید نگویید انقلاب برای ما چه کار کرد، بگویید ما برای انقلاب چه کردیم.

وی افزود: طلبکار انقلاب بودن ثوابی به دنبال نخواهد داشت، بلکه ثواب در این است که برای حفظ و پاسداری از انقلاب تلاش کنیم.

حجت الاسلام شاه فضل ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران یکی از کم نظیرترین، بلکه بی نظیرترین انقلاب هایی است که در طول تاریخ بشریت در جهان رخ داده است و تأثیرات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انقلاب ده‌ها سال بعد برای مردم آشکار خواهد شد.

وی افزود: اهمیت انقلاب اسلامی و ضریب نفوس منطقه‌ای و بلکه جهانی آن بالا است و دیگران که از بیرون جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنند و آیندگانی که ده‌ها سال بعد انقلاب را ارزیابی کنند، بهتر از ما تشخیص خواهند داد که ملت ایران در سال ۵۷ چه حرکت عظیمی را انجام داده است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: امروز چشمان تیزبینی در دنیا هستند که متوجه اند جمهوری اسلامی ایران به سرعت در حال پیشرفت است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت دارد، افزود: همه دشمنی آمریکا و سایر ابرقدرت‌های جهان با جمهوری اسلامی ایران برای این است که آن‌ها متوجه می‌شوند انقلاب اسلامی چه انقلابی است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: انقلاب اسلامی ایران قرار است تفکر و فرهنگ جهانی را تغییر بدهد و اگر آمریکا و اسرائیل در مقابل ایران قرار دارند برای این است که جمهوری اسلامی ایران فرهنگ و تفکر کشور‌های آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: امروز همه ترس و وحشت آمریکا، اسرائیل غاصب و استکبار جهانی از این است که تفکر انقلاب اسلامی ایران سراسر جهان را فرا بگیرد.

به گفته وی تفکر انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال پییشروی است و دشمن که آن را به هلال شیعی «ایران، عراق، سوریه، یمن و لبنان» تعبیر کرده است و معتقد است اگر از پیشروی تفکر انقلاب اسلامی ایران جلوگیری نشود همه سراسر جهان را فراخواهد گرفت.

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه مشکل آمریکا و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران، اتفاقات درون ایران نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، ما در سال ۵۷ آمریکا را از ایران و امروز از منطقه بیرون کردیم.

وی افزود: از صدر اسلام تا دوره پیامبراکرم (ص) تا کنون هیچگاه حکومتی به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عالم اسلام و تشیع وجود نداشته است و ما امروز در بی نظیرترین حالت برای اسلام و تشیع قرار داریم./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات