۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۶۳۵۰۴۶
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

سپاه برای امنیت و اقتدار کشور شهدای فراوانی داده است

سپاه برای امنیت و اقتدار کشور شهدای فراوانی داده است
حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه ملت ایران قدردان زحمات نیروی‌های مسلح و سپاه هستند، گفت: سپاه طی چهل سال گذشته برای امنیت و اقتدار کشور شهدای زیادی داده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام شاه فضل در تفسیر سوره مبارکه هود که یکشنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: ایران اسلامی طی ده روز گذشته ده روز بسیار پرتلاطم را پشت سرگذاشت و شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بود.

وی افزود: این اتفاقات با ترور ناجوانمردانه و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد و با تشییع باشکوه پیکر مطهر این سردار بزرگ اسلام ادامه داشت تا روزی که شاهد انتقام سخت سپاه از آمریکا بودیم خطای انسانی سبب سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین شد.

حجت الاسلام شاه فضل از سقوط هواپیمای مسافربری به عنوان یک حادثه تلخ و ناگوار و فراموش نشدنی نام برد و اضافه کرد: اگر آمریکا اقدام به ترور ناجوانمردانه و شهادت سردار سلیمانی نکرده بود، شاهد حادثه تلخ سقوط هواپیما نبودیم.

وی افزود: از اینکه مقصر اصلی این حوادث تلخ آمریکا است نباید غفلت کرد تا دشمن بخواهد جای شهید و جلاد را عوض کند.

به گفته وی حادثه تلخ سقوط هواپیما بر اثر یک اشتباه و خطای انسانی در شرایط جنگی بین آمریکا و ایران در زمانی که آمریکا ایران را تهدید کرده بود ۵۲ نقطه را هدف قرار خواهد داد رخ داده است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان گفت: این از شجاعت سردار حاجی زاده بود که بعد از ۴۸ ساعت مسؤولیت این حادثه را که خطای انسانی اعلام کرد، پذیرفت و معذرت خواهی کرد.

وی ادامه داد: برخی در تهران با سردادن شعار‌های ساختار شکنانه آن هم زمانی که مسؤولیت این حادثه پذیرفته شده است در واقع به دنبال زدن اصل نظام هستند.

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به اینکه ملت ایران قدردان زحمات نیروی‌های مسلح و سپاه هستند، اظهار داشت: سپاه طی چهل سال گذشته برای امنیت و اقتدار کشور شهدای زیادی داده است.

به گفته وی سپاه پاسداران چهل سال است خود را سپر بلای ملت ایران کرده و بلا‌ها و توطئه‌های عظیمی را از ملت و کشور خنثی کرده است تا جمهوری اسلامی ایران تبدیل به مقتدرترین کشور‌های دنیا شده است.

حجت الاسلام شاه فضل گفت: موشک باران مهمترین، مجهزترین و بزرگترین پایگاه‌های آمریکایی از سوی سپاه پاسداران بعد از ۷۰ سال اتفاق بزرگی است که هیچ کشوری در دنیا جرأت چنین اقدامی را ندارد و این از قدرت و اقتدار ایران است.

دبیر جامعه روحانیت کاشان ابراز کرد: نباید اجازه داد تا دشمن به دلیل یک خطای انسانی انجام شده با به وجود آوردن فضای روانی همه زحمات انجام شده را تحت الشعاع قرار بدهند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات