۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۰۳۹۲
حجت الاسلام والمسلمین زمانی در گفت وگو با رسا:

مردم با فضاسازی ها وشایعات از حضور در انتخابات دلسرد نمی شوند

مردم با فضاسازی ها وشایعات از حضور در انتخابات دلسرد نمی شوند
مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه حضور مردم در صحنه را سبب افزایش امنیت و اقتدار کشور دانست و گفت: مردم با فضاسازی‌ها وشایعات از حضور در انتخابات دلسرد نمی‌شوند

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری رسا، اظهار داشت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بزرگترین مانع برای هجمه دشمنان جهانی ماست و شیطان بزرگ آمریکا و دول استعماری مانند گرگ های غارتگری هستند که به دنبال شکار ضعیف می گردند و از هر کشوری را که ببیند حاکمان آنها پایگاه مردمی ضعیفی دارند و اعتماد به ملت ندارند را با تهدید و فشار، باج می گیرند و قرار دادهای استعماری با آنها می ببند.

وی گفت: چنین مسؤولانی به دلیل احساس ضعف و نیاز به بیرون، مجبور به باج می شوند و حتی اگر آمریکا تأسیس پایگاه نظامی خود در کشور مقصد(مانند برخی از کشورهای متعدد دنیا) را به آنها پیشنهاد کند، آنها ذلیلانه می پذیرند.

مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه تصریح کرد: وقتی که آمریکا با کشوری مواجه شود که پایگاه قوی مردمی دارد و تن به ذلت نمی دهد و قدرتی داشته باشند که در مقابل آنها بایستند، به مصلحت نمی داند که خود را در باتلاق قرار دهد.

وی افزود: در سال ابتدایی انقلاب، آمریکا طمع داشت و در تست اولیه به این نتیجه رسید که جنگ با ایران نتیجه ای ندارد و با توجه به این که ملت ایران به امر امام راحل وارد جبهه ها شدند و در مقابل چندین کشور ایستادند، مأیوس شدند و همان یک بار تجربه برای آمریکا و دول استعماری کافی بود و ملت ایران را شناختند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی اظهار داشت: از آن سال تاکنون آمریکایی ها تصمیمی برای جنگ با ایران نگرفته اند و تمام توان خود به کار گرفته و تحریم اقتصادی و دارو که از نظر قوانین جهانی خلاف است را به کار گرفته اند و پول های زیادی برای اسقاط نظام هزینه کرده و جریان های ضد انقلاب را وارد کردند و داعش را ایجاد و کارهای زیادی انجام دادند اما هیچ گاه تصمیم به جنگ نظامی علیه ایران نگرفتند.

وی با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری فرمودند «سوخت موشک های حمله به عین الاسد را فریادهای انتقام خواهی مردم تأمین کرد»؛ ایران دو سیلی محکم(اسقاط هواپیمای بدون سرنشین آمریکا و موشک باران پایگاه عین الاسد) به آمریکا زده که کارگشا بوده، و باعث شد که زهر چشمی از آمریکا گرفتیم تا جرأت تصمیم متقابل را پیدا نکنند و آنچنان آمریکایی ها ترسیدند که نکند ترامپ سادگی و خامی نشان دهد که عکس العمل نشان دادند و اختیارات ترامپ را محدود کردند و این حاصل قوی بودن پایگاه مردمی ایران است.

مسؤول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه تصریح کرد: طبعاً حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در صحنه های انتخابات، نمایش اقتدار و پایگاه مردمی این نظام است.

وی افزود: بر ایرانیان و کسانی که امنیت این کشور را می خواهند واجب است که در پای صندوق ها حضور یابند و به هر کسی که اصلح تشخیص دادند، رأی دهند و حتی اگر کسی نتوانستند اصلح را انتخاب کنند، همین حضور و انداختن رأی به صندوق اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی خاطرنشان کرد: در این چند روزه، آمریکا رمز عدم حضور مردم در انتخابات را کشف کرده و وارد شایعه سازی و به دنبال دلسرد کردن عده ای از مردم شده است و برخی ناآگاهانه این شایعات را رواج می دهند که لازم است ملت بصیر و انقلابی ایران به این شایعات پایان دهند و با توکل بر خدا وارد این عرصه شوند و دست افرادی که در شبهه افتاده اند را بگیرند و پای صندوق های رأی بیاورند./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات