۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۴۰۰۰۵
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در گفت وگو با رسا:

پیشرفت و حل مشکلات کشور در سایه حضور گسترده مردم در انتخابات است

پیشرفت و حل مشکلات کشور در سایه حضور گسترده مردم در انتخابات است
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور چشمگیر مردم در انتخابات را سبب بیمه شدن نظام از آسیب ها و خطرات داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: این حضور خاری بر چشم دشمنان کور دل است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: انتخابات آزمون پیش روی ما است و بعد از آزمون گذشته که با حضور بسیار چشمگیر و خوب مردم در راهپیمایی 22 بهمن رو به رو بودیم، حضور گسترده مردم علامت این است که مردم نسبت به وظایف دینی و ملی خود به خوبی آگاه هستند و در این آزمون دوم هم امید داریم که مردم با حضور پرشور خود مشارکت حداکثری خود را به نمایش بگذارند.

حضور در انتخابات خاری بر چشم دشمنان کور دل است

وی گفت: اصل حضور در انتخابات نمایش غیرت ملی مردم است که هم رنگ دینی دارد و هم ملی؛ در حقیقت رشد و بالندگی مردم را می رساند که علاقه مند به سرنوشت خود هستند و عزت و اقتدار نظام را به نمایش می گذارد و به رخ کشیدن تحقق مردم سالاری دینی در انظار همه ملت های جهان و خاری بر چشم دشمنان کور دل است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اهمیت و برکات این حضور گسترده بر کسی مخفی نیست، تصریح کرد: 40 سال از عمر انقلاب می گذرد و پیامدهای عدم حضور را که موجب خلأ بین صفوف است دیده ایم؛ اگر هر زمانی خلأیی ایجاد کردیم، باید بدانیم که دشمن در آنجا حضور پیدا خواهد کرد و پیامدهای بسیاری خواهد داشت و از طرف دیگر حضور چشمگیر ما موجب بیمه شدن نظام از آسیب ها و خطرات داخلی و خارجی است.

پیشرفت و حل مشکلات در سایه حضور گسترده مردم در صحنه است

وی حضور مردم در صحنه را سبب استمرار امنیت موجود و صیانت کشور است، افزود: پیشرفت و حل مشکلات در سایه حضور گسترده خوب است و امیدواریم که با حضور گسترده مردم دوباره حفظ وحدت و انسجام ملی را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح اظهار داشت: باید انتخاب مردم آگاهانه باشد و در انتخاب آگاهانه باید معیارهایمان معیارهایی درستی، دین پسند و عقلا پسند باشد، چرا که تعصبات جناحی، عشیره ای و قبیله ای در برخی از نقاط کشور نباید در انتخاب معیارها دخالت داشته باشد و اگر فرد شایسته ای در عشیره و قبیله ما بود، که خوب است و اگر نبود، دنبال انتخاب اصلح باشیم و شایسته سالاری را دنبال کنیم.

وی با بیان این که در تشخیص هم دچار اشتباه نشویم، گفت: برخی افراد معیارهای خوبی در نظر دارند اما وقتی که می خواهد فرد اصلح را پیدا کنند، دچار اشتباه می شوند؛ همیشه در انتخابات دچار تبلیغات نادرست هم بوده ایم اما ملت ما هوشیار هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مشورت در انتخاب اصلح تصریح کرد: اگر برخی در تشخیص مصداق احساس می کنند که شاید دچار اشتباه شوند، با بزرگان مشورت کنند که در این صورت برکات آن را خواهیم دید.

وی افزود: اگر در انتخاب مصداق دچار اشتباه شویم، مشکل کار را خودمان به وجود آورده ایم و آن را نمی توان به پای نظام گذاشت، بلکه باید به پای انتخاب نادرست گذاشت./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات