۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۰۴۰۲
حجت الاسلام سلیمانی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات پروژه جدایی مردم از نظام را خنثی می کنند

مردم با حضور پرشور در انتخابات پروژه جدایی مردم از نظام را خنثی می کنند
استاد حوزه با بیان این که دشمنان به دنبال جدایی میان مردم از نظام و رهبری هستند، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات پروژه جدایی مردم از نظام را خنثی می کنند.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اظهار داشت: در چهل و یکمین سالگرد انقلاب صحنه بسیار زیبای حضور پرشور مردم انقلابی را مشاهده کردیم که همه اقشار مانند زمان اول انقلاب پویا، پرتحرک، با بصیرت  و بیدار شرکت کردند و امسال نیز این حماسه از سال های گذشته پرشور تر بود و با هوشیاری بیشتر و متمایز از سال های پیش برگزار شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دنیای استکبار و دشمنان ملت ایران به دنبال جداکردن ملت از رهبری و نظام و فاصله انداختن میان انقلاب و مردم هستند که به صورت علنی و مخفی این دو مسأله را دنبال می کنند؛ تاکنون این توطئه به بهترین شکل خنثی شده و دشمنان فهمیدند که این شدنی نیست و مردم در بهمن ماه نشان دادند که نظام و رهبری جداشدنی نیستند اما دشمنان می خواهند که یا انتخابات کمرنگی باشد و یا اگر پررنگ است به مذاق آنها باشد و کسانی که باب میلشان هستند، رأی بیاورند و جدایی از نظام را به این نحو طراحی کنند.

وی با بیان این که دشمنان می دانند که در زمان کم نمی توانند نقشه شوم اسقاط نظام را عملی سازند، افزود: بنابراین در دراز مدت به دنبال آن هستند که مردم پای صندوق نیایند و بگویند که مردم از نظام گسسته شده اند و یا اگر مردم حضور پیدا کردند، اهداف آمریکا، اروپا و آل سعود را به صورت غیر مستقیم دنبال کنند و جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به هدف غربی سازی نظام از سوی دشمنان به واسطه ایادی خائن و صرف پول های کلان، اظهار داشت: ملت باید هوشیار باشند و ان شاءالله حماسه دیگری با حضور حداکثری و شاد کننده امام زمان(عج)، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا را رقم خواهند زد.

وی با بیان این که باید نقشه اصلی دشمنان را باطل کنیم، گفت: دشمنان می دانند که اگر این ملت خودباوری داشته باشند و اقتصادشان را درست کنند، آمریکا به انزوا کشیده می شود و پوز رسوایی و بی عرضگی استکبار زده خواهد شد و در مقابل اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی از جهت اقتصادی هم در جهان مطرح خواهد شد.

امام جمعه مشهد اردهال تصریح کرد: مردم باید نسبت به این مسائل هوشیار باشند و بدانند که ما در بهترین موقعیت خود از جهت نظامی، هستیم اما از جهت دموکراسی نیز باید این وضعیت را درک کنیم و در صورتی که در صحنه انتخابات حضور نداشته باشیم و اگر از حالت شکننده که دشمن برای ما ایجاد خواهد کرد، آسیب پذیر باشیم، برای نظام خوب نخواهد بود، بنابراین باید در جبهه بصیرت در اوج باشیم و دشمنان و طرح های آنها را بشناسیم.

وی با بیان این که بزرگان کشور می دانند که ملت ایران، ملت خوب و بیداری هستند، افزود: گاهی برخی از زوایا مخفی می ماند و به اشتباه می افتیم و شعارهای غربی داده می شود و توسط این شعارها گاهی اوقات رأی ها جا به جا می شود و کسانی مسلط می شوند که حاصل آن را در جامعه می بینیم.

حجت الاسلام سلیمانی به رفتار و سخنان برخی از مسؤولان در ایام انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: برخی از مسؤولان می گویند "عده ای می خواستند در اول انقلاب در خیابان ها میان زنان و مردان دیوار بکشند" که این حرف بسیار سخیف، مضحک و ملعبه ای است که از دهان هیچ سیاستمدار انقلابی و اسلامی خارج نشده و خارج نمی شود.

وی با بیان این که نیروهای انقلاب فهیم، متدین، بصیر و هوشیار هستند، گفت: اگر بنا باشد با ترس های کاذب مانند این مسائل که در انتخابات قبل ای بسا وجود داشت و در مردم هراس بیجا ایجاد شد و به صاحبان این شعارها رأی دادند و مشکلات عدیده ای برای ملت ایجاد شد، در انتخابات مجلس به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی، یک انقلاب در حال شکل گیری است.

امام جمعه مشهد اردهال به نقش انتخاب اصلح در پیشرفت کشور پرداخت و تصریح کرد: نااهلان نسبت به نظام ای بسا به کمک دشمنان در مجلس فعلی ما لانه کرده باشند که باید با رأی خوب آنها را بیرون بریزیم و انقلاب را از این غده های چرکین درست کنیم.

وی با بیان این که اگر مردم با بصیرت رأی دهند، باید دست و پای استکبار و شیطان بریده شود، گفت:  باید با استمداد از خون شهدا و با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری ایادی دشمن را از نظام بیرون برانیم./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات