۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۴۰۴۱۹
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

حضور گسترده در انتخابات پشتوانه نظام و عامل یأس دشمنان است

حضور گسترده در انتخابات پشتوانه نظام و عامل یأس دشمنان است
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حضور مردم در انتخابات را رفراندوم حمایت از نظام اسلامی دانست و بر لزوم شرکت گسترده در انتخابات تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد شعبانی نماینده طلاب رشت در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: یکی از مباحث مهم و سرنوشت ساز برای مردم و کشور انتخابات است که به برکت نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب انتخابات در کشور به شکل صحیح پایه گذاری شده و ایران یکی از کشورهای جهان است که دموکراسی واقعی را به نمایش می گذارد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: حضور در انتخابات رفراندوم برای نظام جمهوری اسلامی  است و مردم برای رای دادن به اصلح در انتخابات تحقیق کنند و به کسانی که شناخت دارند رجوع کنند.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادن و شرکت در انتخابات طبق نظر حضرت امام و مقام معظم رهبری یک تکلیف شرعی است.

حجت الاسلام احمد شعبانی در پایان به اهمیت شرکت مردم در انتخابات اشاره کرد و با بیان این که حضور گسترده مردم پشتوانه نظام اسلامی و عامل یاس دشمنان است، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده اعتماد مردم به انقلاب و رفراندومی برای نظام اسلامی است./1370/ج

ارسال نظرات