۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۴۰۴۵۳
امام جمعه الشتر:

شرکت در انتخابات تجلی اقتدار ملی است

شرکت در انتخابات تجلی اقتدار ملی است
امام جمعه الشتر با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی یک تکلیف است، گفت: این حضور تجلی اقتدار ملی است.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه جمهوریت نظام با انتخابات صورت می گیرد، بیان داشت: حضور در پای صندوق های رأی جهادی است که در حیطه شهروندان امکان پذیر است.

وی افزود: اگر امروز عده ای برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی در مرزها و برای کوتاه کردن دست متجاوزین خارج از مرزها جانشان را در طبع اخلاص گذاشته اند، امروز نیز صندوق های رأی همچون خاکریزهایی است که ما با حضور در پای صندوق ها راه مجاهدین وطن را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه الشتر خاطرنشان کرد: با حضور خود پای صندوق های رأی، در دوم اسفند ماه اقتدار ملی و عظمت جمهوری اسلامی را به نظاره خواهیم نشست و پیام وحدت و همدلی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: عقل حکم می کند که هر انسانی برای آینده سرنوشت خویش به سمت انتخاب پیش برود و با انتخاب اصلح نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا کند.

رییس حوزه علمیه الشتر انتخابات را  فرصتی برای تغییرات دانست و اظهار داشت: از فرصت انتخابات باید استفاده کرد و با استفاده از خرد به سمت تحقق آرمان های انسانی گام برداریم.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: انتخابات و مشارکت مردم در تعيين سرنوشت سياسي خودشان به عنوان مهم ‌ترين نماد مردم سالاري دینی است.

وی با دعوت از حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان داشت: امید است با حضور آگاهانه و حداکثری پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح در تعیین سرنوشت کشور نقش خود را به خوبی ایفا کنیم./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات