۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۶۴۰۴۳۴
زارعی:

شفافیت موضوعی گم شده در نظام اجرایی کشور است

شفافیت موضوعی گم شده در نظام اجرایی کشور است
زارعی، مبارزه با فساد را یک اصل مهم دانست و گفت برای مبارزه با فساد و تبعیض نخستین اولویتی که در ورود به مجلس دنبال خواهم کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، منصور علی زارعی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در همایشی که در ساری برگزار شد، پاسخگو کردن مسؤولان را یکی از برنامه های مهم خود اعلام کرد و گفت: متأسفانه در کشورمان دستگاه ها و نهادهای نظارتی نتوانستند به وظایف خود به خوبی عمل کنند.
 
وی، شفافیت را موضوعی گم شده در نظام اجرایی کشورمان دانست و افزود: شفافیت به این معنا است که همه مدیران دستگاه های اجرایی اقدامات و عملکرد خود را در منظر عمومی در نگاه مردم قرار دهند تا قضاوت کنند.
 
زارعی، مجلس شورای اسلامی را بالاترین، مهم ترین مؤثرترین مرجع برای رسیدگی مطالبات مردم دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است برای این که ریل گذاری کشور بر عهده مجلس شورای اسلامی است.
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند مجلس سالم و کارآمد جامعه را به رفاه، صلاح و رستگاری می رساند، بیان داشت: مجلس ناسالم و ناکارآمد جامعه را به فساد می کشد.
 
وی با بیان این که رسیدگی به مطالبات به حق مردم جزء اولویت های ما است، خاطرنشان کرد: امروز مردم در یک شرایط سخت اقتصادی هستند و پیگیری مطالبات آنها در حوزه معیشت باید یک اولویت باشد.
 
زارعی، مبارزه با فساد را یک اصل مهم دانست و افزود: برای مبارزه با فساد و تبعیض نخستین اولویتی که در ورود به مجلس دنبال خواهم کرد پاسخگو کردن همه دستگاه های نظارتی کشور است که تا به حال وظیفه خودشان را خوب عمل نکردند.
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با بیان این که تنها آمار دلخوش کننده به مردم دردی را دوا نخواهد کرد، بیان داشت: متأسفانه امروز نمایندگان مجلس ما به جای قدرت مطالبه گری این قدرت را از مردم گرفتند و در همه امور دخالت می کنند در حالی که یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس حمایت از مدیران برای پیگیری مطالبات مردم است.
 
وی با تأکید بر این که نماینده و مسؤول باید منافع مردم را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم باید جزء اولویت های همه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات