۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۴۰۳۴۱
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

انقلابی، ساده زیستی و از جنس مردم بودن معیار انتخاب باشد

انقلابی، ساده زیستی و از جنس مردم بودن معیار انتخاب باشد
امام جمعه ساری با بیان این که باید فکر کنیم اگر شهدا بودند به چه کسی رأی می‌دادند، گفت: باید به کسی که به انقلاب نزدیک، ساده زیست‌ و از جنس مردم است رای دهیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مسؤول و دانش آموزان سازمان دانش آموزی ناحیه دوم ساری بر ضرورت حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.
 
وی، حضور در انتخابات را پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: ملت بزرگ ایران دوم اسفند بار دیگر حماسه ساز خواهند شد و یوم الله دیگری را شاهد خواهیم بود.
 
امام جمعه ساری با بیان این که زیبایی حضور همه مردم در انتخابات چشم گیر خواهد بود، بیان داشت: حضور رأی اولی‌ها نیز در پای صندوق‌های رأی جلوه دیگری به انتخابات دوم اسفند ماه خواهد داد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که همه ما برای تعیین سرنوشت خود و کشورمان باید حضور و مشارکت جدی در انتخابات دوم اسفند ماه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: هر چه حضور و مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد به طور حتم در جایگاه کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی ثرگذار خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که در انتخابات افراد باید به معیار‌ها توجه کنیم، تصریح کرد: باید بر اساس خواسته شهدا رأی دهیم و ببنیم ملاک و معیار‌های آن‌ها در انتخاب چه بوده و به همان‌ها توجه کنیم.
 
وی با بیان این که باید فکر کنیم اگر شهدا بودند به چه کسی رأی می‌دادند، افزود: باید به کسی که به انقلاب نزدیک تر، ساده زیست‌تر و از جنس مردم و در کنار مردم است رای دهیم.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که ملاک و معیار‌های انتخاب اصلح از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری مطرح شده است، بیان داشت: مردم باید با توجه به این معیار‌های بیان شده فرد اصلح خود را انتخاب کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دانش آموزان ما باید از نظر دینی و معنوی بیشتر تقویت شوند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم فعالیت‌های تشکیلاتی را در سازمان دانش آموزی بیشتر تقویت کنیم تا شاهد بهره گیری بهتر از این ظرفیت دانش آموزی باشیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات