۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۶۴۰۲۵۰
حجت الاسلام حیدری:

حضور حداکثری در انتخابات، عامل عزت و اقتدار نظام است

حضور حداکثری در انتخابات، عامل عزت و اقتدار نظام است
حجت الاسلام حیدری، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: مردم پای صندوق‌های رای اقتدار نظام را به تصویر می‌کشند.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با قدردانی از مردم بابصیرت و فهیم ایران اسلامی که دو حماسه بزرگ تشییع میلیونی پیکر سردار شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن را رقم زده و سیلی محکمی بر استکبار جهانی زدند، گفت: این حضور نشان می‌دهد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شرکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند چرا که صندوق‌های رأی پشتوانه نظام محسوب می‌شوند و حضور مردم نشان دهنده عظمت و بصیرت ملی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امنیت کشور و حل مشکلات مستلزم حضور پای صندوق‌های رأی است و اگر کسی هم انگیزه دینی و انقلابی ندارد، اما به میهن خود علاقه‌مند است باز هم باید پای صندوق رأی حاضر شود.

حجت الاسلام حیدری‌ با اشاره به این‌که مجلس شورای اسلامی جایگاه تعیین کننده در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و انتخاب صحیح مردم در برگزیدن اصلح می‌تواند در موفقیت هرچه بیشتر این نهاد تصمیم گیری تاثیرگذار باشد، ادامه داد: انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

وی با بیان این که حضور پرشور و رای آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است ادامه داد: مردم ولایت مدار و شهیدپرور مازندران در انتخابات دوم اسفند 98 به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی رقم می‌زنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، حضور در انتخابات را به منزله شرکت در سرنوشت کشور و نظام دانست و اظهار داشت: انتخابات تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت نظام اسلامی، جهان اسلام، جبهه مقاومت و آیندگان دارد.

حجت الاسلام حیدری‌ گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید قوی شویم و این قوی شدن در گرو داشتن مجلسی قوی و متشکل از نمایندگان مؤمن، انقلابی، کارآمد، جهادی، عدالتخواه و شجاع است که هم قوانین خوبی برای کشور تصویب کنند و هم نظارت صحیحی بر اجرای قوانین داشته باشند.

وی از مردم بصیر و ولایی استان مازندران برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه دعوت کرد و گفت: مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر خود اقتدار و سربلندی نظام را به تصویر می‌کشند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات