۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۳۱۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

انتخابات، صحنه دلدادگی ملت ایران به انقلاب و نظام اسلامی است

انتخابات، صحنه دلدادگی ملت ایران به انقلاب و نظام اسلامی است
مدیر حوزه علمیه مازندران، دوم اسفند ماه را شکست دیگری برای دشمنان و بدخوهان ملت ایران دانست و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پایان توطئه‌ها و دشمنی‌ها با ملت ایران خواهد بود، افزود: سرنوشت ملت بزرگ ایران از طریق انتخابات رقم می‌خورد و باید نسبت به سرنوشت خود حساس باشیم و در انتخابات شرکت کنیم.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران، دوم اسفند ماه را شکست دیگری برای دشمنان و بدخوهان ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این ملت همیشه در صحنه و با بصیرت با حضور حداکثری خود در انتخابات روز جمعه به دنیا نشان خواهند داد که با قدرت پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دشمن پس از چهل سال تحریم، فشار و تهدید علیه ملت ایران امروز جز رسوایی دستاورد دیگری نداشته است، تصریح کرد: علیرغم همه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران، امروز کشورمان به پیشرفت‌های گسترده در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف دست یافته است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انتخابات صحنه اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل پیشرفت و اقتدار امروز کشورمان نیز همین پشتوانه عظیم مردمی بوده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع زیاده خواهانه خود علیه ملت ایران خواهد شد، بیان داشت: تجربه چهل ساله ما ثابت کرده هر جا ملت ایران حضور پررنگ تری داشتند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن بدبین کردن مردم نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است، تصریح کرد: دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی در تلاش است مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کند که شکست خواهد خورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که ملت ایران علیرغم همه مشکلات معیشتی و اقتصادی که دارند، اما انقلاب را تنها نخواهند گذاشت، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران فی نفسه مشکلی ندارد، بلکه این مسؤولان و مدیران هستند که با عملکرد نادرست خود بر مشکلات مردم می‌افزایند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دوم اسفند ماه نیز همانند سایر صحنه‌های مهم این کشور با حضور بی نظیر مردم در تاریخ انقلاب ماندگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم، انقلاب را در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های معاندان بیمه خواهد کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات