۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۶۴۰۵۱۲
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری در گفت وگو با رسا:

حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از اقتدار و استحکام نظام است

حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از اقتدار و استحکام نظام است
نماینده خبرگان با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمن در پروژه تحریم انتخابات هیچ نتیجه ای نخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات امری آسان، اما دارای نتیجه های فراوان است.

وی با بیان اینکه هر مقدار که حضور مردم باشکوه تر باشد قدرت جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی بیشتر خواهد شد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی به منزله تبلور اقتدار نظام در سطح بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نمادی از اقتدار و استحکام نظام جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: اگر حضور پرشور باشد جامعه جهانی روی این حضور حساب باز می کنند، برای تقویت روابطشان با ایران اسلامی پا پیش می گذارند و به حقوق ملت ایران بها می دهند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با مشاهده حضور پرشور مردم احساس شکست و ناامیدی می کنند، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه موجب تقلیل توطئه های دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار می شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات روح یأس و ناامیدی را بر وجود دشمنان ایران اسلامی حاکم می کند، ابراز کرد: امنیت و عزت ملت سربلند ایران در گرو برگزاری انتخابات با شکوه است.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری به تبیین شاخصه های نماینده اصلح و در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید نمایندگانی را انتخاب کنیم که مؤمن، انقلابی و درد آشنا بوده، مردمی باشند و از اشرافی گری پرهیز کنند؛ اگر نمایندگانی داشته باشیم که قوی باشند بدون شک با اجرای قانون گذاری صحیح و اعمال نظارت بر عملکرد مسؤولان، فضای آرامش و دلگرمی و اطمینان بر کشور غالب می شود.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن در پروژه تحریم انتخابات هیچ نتیجه ای نخواهد گرفت، عنوان کرد: مردم با حضور گسترده در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی لبیک اساسی به آرمان و ارزش های نظام اسلامی گفتند و بدون شک با این روحیه انتخاباتی پرشور را نیز برگزار خواهند کرد و برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان خود ثبت خواهند کرد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱
وقتی ویروس ابن زیاد در کوفه پیچید مردم به داخل خانه هایشان رفتند و قایم شدند .
و سفیر امام حسین علیه السلام یکه و تنها ماند.
اما اینک با ویروس دیگری به نام کرونا به جان ملت ایران و مرکز نشر اسلام شهر مقدس قم حمله ور شده؛
لکن دولت شیطان و دشمن هر که هست بداند که نه تنها به خانه نمیرویم بلکه امشب و فردا با صدای بلند خطاب به عزیز فاطمه رهبر معظم انقلاب اعلام میکنیم:
«ما ترکناک یابن الحسین علیه السلام».
0
0