۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۴۰۵۶۱
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در گفت و گو با رسا:

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ ملت ایران به توطئه های استکبار خواهد بود

مشارکت حداکثری در انتخابات پاسخ ملت ایران به توطئه های استکبار خواهد بود
نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیام های زیادی را به جهان و به گوش استکبار جهانی مخابره خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: حضور پرشور مردم در موقعیت زمانی کنونی که اسکتبار علیه نظام اسلامی هجمه های زیادی وارد کرده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه حضور مردم، رکن اساسی انتخابات است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیام های زیادی را به جهان و به گوش استکبار جهانی مخابره خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی به اهمیت انتخاب احسن در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: باید کسانی انتخاب شوند که روحیه مقاومت داشته باشند و در مقابله توطئه های دشمن ایستادگی کنند.

وی ابراز کرد: نماینده اصلح کسی است که به ارزش های اسلام، امام خمینی، رهبر انقلاب و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی پایبند باشد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه باید به کاندیدایی رای داد که به فکر رسیدگی به محرومین باشد، خاطر نشان کرد: نماینده اصلح در شرایط بحرانی موضع رهبر انقلاب را فصل الخطاب می داند.

نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید به دور از منافع جناحی به دنبال خدمت واقعی به مردم باشند، گفت: باید مردم در انتخاب های خود ملاک دوری از صاحبان قدرت و ثرورت را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه نماینده ای که وارد مجلس می شود نماینده تمامی مردم ایران است، عنوان کرد: نمایندگان مجلس علاوه بر حل مشکلات حوزه انتخابیه خود، باید تفکر ملی داشته باشند./1350//302/خ

 گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
شاید عده ای می خواستند خبر ابتلا به کورونا دو روز مانده به انتخابات رسانه ای شود تا بلکه اندکی هم که شده، از شور انتخاباتی مردم بکاهند!
حواسمان باشد فریب نخوریم.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
وقتی ویروس ابن زیاد در کوفه پیچید همه مردم به داخل خانه هایشان رفتند و قایم شدند،،،
و عزیز فاطمه (علیها السلام) یکه و تنها ماند.
اما اینک با ویروس دیگری به نام کرونا به جان ملت ایران و مرکز نشر اسلام یعنی شهر قم حمله ور شده اند.
لکن دولت شیطان باید بداند که نه تنها به خانه نمیرویم بلکه امروز و فردا با صدای بلند خطاب به عزیز فاطمه رهبر معظم انقلاب اعلام میکنیم...
ما ترکناک یابن الحسین علیه السلام
0
0