۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۴۰۵۸۴
آیت الله مرتضوی شاهرودی:

حضور چشم گیر مردم سبب تقویت اسلام و خواری در چشم کفار است

حضور چشم گیر مردم سبب تقویت اسلام و خواری در چشم کفار است
آیت الله مرتضوی شاهرودی حضور چشم گیر مردم در انتخابات را خواری بر چشم کفر دانست و این حضور پرشور را سبب تقویت اسلام و نظام اسلامی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه در پایان درس خارج فقه خویش در جمعه شاگردان به انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری اشاره کرده و خواستار حضور چشم گیر و پرشور مردم در این صحنه از تاریخ انقلاب شد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی بیان داشت: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه از همان اول انقلاب یکی از کلمات و حرفهایی که خیلی تکرار کرد حضور در انتخابات بود.

وی افزود: ایشان درهر انتخاباتی اصرار برحضور مردم داشت این فرمایش برکاتی دارد اسراری دارد فوائدی دارد هرکسی مقداری آشنایی با رادیو تلویزیون و روزنامه داشته باشد می فهمد که در اغلب این انتخابات، از یک ماه پیش کل رادیوهای بیگانه تلویزیون های کفار مشغول تخریب هستند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: امسال نیز بیشتر و گسترده تر از قبل از مدتها پیش، شروع کردند هر روز یک بهانه می آورند که مردم نیایند و می گویند که نمی آیند!

وی افزود: برای چه این کار را می کنند؟! هیچ فرقی نمی کند شرقی و غربی همه کفارند و مخالف این نظام و انقلابند نمی خواهند یک قدرت اسلامی در مقابل  قدرت کفر باشد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی گفت: اینکه این همه کارشکنی می کنند برای چیست؟ برای آنکه حضور در انتخابات خواری در چشم کفار است ان شالله مردم شریف ایران حضور چشم گیری دارند و این حضور، خواری در چشم کفار است.

وی افزود: این حضور پرشور و چشم گیر مردم، سبب تقویت اسلام و نظام اسلامی است ان شالله امیدواریم این خوار در چشم کفار بماند که می ماند./933//۲۰۲/ خ

جواد رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
استفاده کردیم
3
1
طلبه قم
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
توصیه های ایشون رو بیشتر کار کنین.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
وقتی ویروس ابن زیاد در کوفه پیچید مردم به داخل خانه هایشان رفتند و قایم شدند .
و سفیر امام حسین علیه السلام یکه و تنها ماند.
اما اینک با ویروس دیگری به نام کرونا به جان ملت ایران و مرکز نشر اسلام شهر مقدس قم حمله ور شده؛
لکن دولت شیطان و دشمن هر که هست بداند که نه تنها به خانه نمیرویم بلکه امشب و فردا با صدای بلند خطاب به عزیز فاطمه رهبر معظم انقلاب اعلام میکنیم:
«ما ترکناک یابن الحسین علیه السلام».
3
0
طلبه
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
بسیار عالی منعکس شده عینا
من خودم از نزدیک در جلسه درس بودم شنیدم همین عبارات بود
احسنت
3
0