۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۶۴۰۶۰۵
مدیر حوزه علمیه مشکات اندیشه:

حضور حداکثری در انتخابات مایه تقویت پایه های نظام می شود

حضور حداکثری در انتخابات مایه تقویت پایه های نظام می شود
حبیبی با بیان اینکه انتخاب اصلح آینده کشور را تضمین می کند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات مایه تقویت پایه های نظام می شود.

سرکار خانم فاضله، فاطمه حبیبی مدیر حوزه علمیه مشکات اندیشه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به کلام رهبرانقلاب، گفت: حضرت آقا فرمودند: شرکت در انتخابات جهاد عمومی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری در انتخابات مایه تقویت پایه های نظام می شود، ادامه داد: مردم با هوشمندی و شناخت افراد اصلح را شناسایی و انتخاب کنند.

حبیبی به شاخصه های نماینده اصلح از نگاه رهبرانقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: شجاعت، تعهد، دینداری و وفادار بودن به انقلاب و نظام از شاخصه های مهم نماینده اصلح است که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند.

مدیر حوزه علمیه مشکات اندیشه ادامه داد: وکیل مردم نباید در برابر دشمنان ترسو و ضعیف باشد و امروز کشور نیازمند نمایندگان شجاع و انقلابی است.

وی با تاکید بر اینکه آینده رضایت بخش کشور در گرو انتخاب اصلح مسؤولان است، گفت: در انتخاب نمایندگان اصلح می توانیم خودمان شخصا تحقیق کنیم و یا به انتخاب و معرفی دیگران اعتماد داشته باشیم.

حبیبی ادامه داد: مردم باید یکدیگر را تشویق به شرکت در انتخابات کنند چرا که حضور در انتخابات دفاع از آبروی نظام است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات