۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴
کد خبر: ۶۴۰۴۱۶
آیت الله مجتهد شبستری در گفت و گو با رسا:

«لیست وحدت» معیارهای نمایندگان اصلح را دارد

«لیست وحدت» معیارهای نمایندگان اصلح را دارد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح در انتخابات، گفت: به نظر بنده «لیست وحدت» معیارهای نمایندگان اصلح را برای انتخاب دارا می باشد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به وجود لیست های مختلف انتخاباتی، گفت: با توجه به وحدت اصولگرایان با نام «لیست وحدت» که میان شورای ائتلاف انقلاب اسلامی و جبهه پایداری رخ داده، به نظر بنده این لیست معیارهای نمایندگان اصلح را دارا می باشد. بنده ضمن تشکر از موسسان این دو لیست برای این اقدام ارزشمند رای دادن به لیست وحدت را به مردم شریف و انقلابی تهران توصیه می کنم.

وی افزود: بنده اطلاع دارم موسسان مورد اعتماد و بصیر ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، بیش از 6 ماه است که افراد مومن، انقلابی و ولایت مدار را گزینش و وارد لیست کردند. بنابراین ائتلاف و وحدت میان لیست ائتلاف و جبهه پایداری در شرایط کنونی امری لازم و ضروری بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نظر جامعه روحانیت مبارز درباره انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، گفت: جامعه روحانیت و جامعه مدرسین سه نفر شامل آقایان حجج الاسلام مومن، اختری و مصباحی مقدم را برای انتخاب اصلح دانستند. با احترام به تمامی کاندیداها جامعتین برای سه نامبرده به وحدت رسیدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر انقلاب در سخنان گذشته و همچنین در دیدار با مردم آذربایجان حق مطلب را برای انتخاب اصلح ادا کردند. معظم در مورد معیار های اصلح اشاره داشتند که نماینده مردم باید دارای ایمان قوی، شجاع، کارامد، پرانگیزه، وفادار به انقلاب، مردم و کشور باشد، در مقابل زورگویی دشمنان بیم نداشته باشد و در مقابل استکبار ایستادگی کند. البته بنده اضافه می کنم که نماینده مردم باید ولایت مدار باشد، یعنی به معنای واقعی کلمه در عمل پیرو و پشتیبان ولایت باشد.

نایب ربیس جامعه روحانیت مبارز افزود: رهبر انقلاب اسلامی به توجه داشتن مردم برای شرکت در انتخابات تاکید می کنند و بیان کردند که در گذشته افرادی نماینده مردم بودند که امروز نوکر دشمنان جمهوری اسلامی هستند و دقت در این مساله ضرورت دارد. نماینده نباید به مال دنیا حریص باشد. رهبر انقلاب تاکید دارند که ترکیب مجلس باید از جوانان و افراد با تجربه باشد. معیارهایی که رهبری در انتخاب کاندیداها اشاره داشتند بسیار مفید و عمل به آن لازم و ضروری است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
اگر کسی خودش را انقلابی میداند. در نظر بگیرد که آقا فرمودند خودشون لیستی رای میدهند. یعنی همه انقلابی ها باید لیستی رای بدهند. هرچند انتقاد به لیست وارد باشه. جای چند نفر خالیه. البته این نظر شخصی ماست. چون ما این چند نفر را قبول و دوست داریم میخواستیم باشن. ولی اگر به کل این لیست رای ندهیم و بگیم شخصی از یکی از اعضای این لیست بهتره، ممکنه نه اصلح رای بیاره و نه صالح. ورود هر اصلاح طلب به مجلس یعنی خسارت بر پیکره کشور. شاید به کسی از این لیست شک داشته باشیم ولی هرچی باشن از دشمن بهترن. فرمان رهبرت رو گوش کن. ایران باید قوی شود. یادمان نرود.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
آقای یامین پور خودش پذیرفته که توی لیست نباشه اما بعضی ها انگار کاسه داغتر از آش هستند اصرار دارند که حتما یامین پور باید توی لیست باشه به نظرم این یک فرصت است که انقلابیون و پیروان ولایت نباید آنرا بی جهت از دست بدهند هر چند ممکن است که چند نفر را شما قبول نداشته باشی برادر و خواهر انقلابی هم اکنون نیازمند بصیرت شما هستیم فردا دیر است
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
بسم الله باتوجه به سابقه کاهش شدید مشارکت مناطق نیمه پایین تهران و پایین شهر سایرکلانشهرها در ۹۴ که برای اولین بار کمتر از بالاشهرها بود و باعث تشکیل ضعیفترین مجلس بعدانقلاب شد این ۲روز خصوصا در مناطق پایین شهر و حومه نیاز به کارجهادی و اقناع محله به محله و خانه به خانه توسط گروههای تبلیغی مذهبی، علمی، ورزشی و هنری است . یاعلی مدد
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
صمیمانه و خالصانه از همه ی عزیزان دلسوز انقلاب و کشور عزیز ایران تقاضا میکنم با همه ی نقدها و قضاوتهایی که در مورد تک تک افراد لیست دارن، بزرگواری کنن لیست رو تغییر ندن و فقط به تمام سی نفر بزرگوار همین لیست رای بدن. الحمدلله رب العالمین تمامی افراد این لیست نمره ای در حدود نود تا صد دارن و اصلا اینطور نیست که افرادی که تو این لیست حضور ندارن، الزاما نمره ی صد دارن و افراد حاضر در لیست نمره ی زیر پنجاه. انشاءالله که ظل عنایات خاصه امام زمان (عج) یه مجلس درخور ملت آزاده ی ایران تشکیل بشه که دغدغه شون اعتلا و پیشرفت اسلام و ایران باشه نه سلفی گرفتن با عجوزه ی اروپایی و هدیه گرفتن از غارتگران بیت المال.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
لیست خوبیه ایشالله یه مجلس داشته باشیم حق ملت رو از یه سری آدم ها بگیرن.
0
0