۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۴۰۷۷۲
امام جمعه یاسوج:

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی و اجتماعی است

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، دینی و اجتماعی است
امام جمعه یاسوج گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی و اجتماعی است که همه باید در آن شرکت کنند و به وظیفه عمل شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد بیش از هر زمان به حضور سرمایه‌گذاران نیاز دارد اظهار کرد: متاسفانه در استان آن گونه که باید و شاید تاکنون از سوی مسوولان همکاری لازم با سرمایه‌گذاران صورت نگرفته است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: یکی از مشکلات این است که پروسه‌ همکاری با سرمایه‌گذار در استان طویل المدت می‌شود و باید روند استعلام‌ها و ارائه مجوزها کوتاه‌تر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: استان بیش از هر زمان برای رونق تولید و اشتغال به حضور سرمایه‌گذاران نیاز دارد و باید هم مردم و هم مسوولان همکاری لازم را با آن‌ها داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی و اجتماعی است که همه باید در آن شرکت کنند و به وظیفه عمل شود.

امام جمعه مرکز استان یادآور شد: مقام مظم رهبری و همه علما برای حضور حماسی در انتخابات سفارش کرده‌اند و این حضور می‌تواند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود در خصوص انتخابات گفت: از همه مهم‌تر این که دشمن مترصد حضور کمرنگ مردم در انتخابات است تا مشرعیت نظام و انقلاب را زیر سؤال ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه حضور در انتخابات به منزله بلوغ سیاسی مردم است ادامه داد: باید مراقب توئطه‌های دشمنان بود چرا که آن‌ها با توطئه و دسیسه به دنبال حضور کمرنگ هستند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات