۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۷۴۵
ماموستا راستی:

ملت ایران امروز با حضور باشکوه در انتخابات استکبار جهانی را مأیوس می‌کنند

ملت ایران امروز با حضور باشکوه در انتخابات استکبار جهانی را مأیوس می‌کنند
امام جمعه موقت سنندج گفت: امیدوارم امروز با حضور پرشور ملت ایران در انتخابات، دشمنان اسلام و استکبار جهانی مأیوس و شرمسار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا محمد امین راستی، امام جمعه موقت سنندج دقایقی پیش با حضور در مسجد جامع این شهر، رأی خود را به صندوق انداخت.

امام جمعه موقت سنندج پس از شرکت در انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تصمیم و تعیین سرنوشت در انتخابات ریشه در قرآن و حدیث داشته و به آن اشاره شده است.

وی شرکت در انتخابات را واجب خواند و افزود: باید امروز همه مردم و کسانی‌که شرایط رأی دادند را داشته پای صندوق‌های رأی حاضر شده تا وکیل و نماینده اصلح خود را راهی مجلس کنند.

ماموستا راستی تصریح کرد: نماینده توانمند با ورود به مجلس شورای اسلامی باید قانونی مصوب و وضع کند که با شریعت اسلام و قرآن انطباق داشته و در رفاه، زندگی مردم و توسعه استان تأثیرگذار باشد.

عالم برجسته اهل‌سنت خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه با حضور و شرکت مردم در انتخابات و صحنه‌های مختلف مأیوس شده و امیدوارم امروز با حضور پرشور ملت ایران، دشمنان اسلام و استکبار جهانی نابود و شرمسار شوند.

ماموستا راستی بیان کرد: هر میزان حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرشورتر باشد، بیانگر رشد اجتماعی و سیاسی جامعه است چراکه امروز نگاه دنیا به انتخابات دوم اسفندماه جمهوری اسلامی ایران دوخته شده تا نظاره‌گر آن باشند که مردم چه میزان نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات