۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۸۰۲
امام جمعه خرم آباد:

انتخابات روز سربلندی نظام جمهوری اسلامی است

انتخابات روز سربلندی نظام جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات را روز سربلندی نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: انتخابات امروز تکمیل حماسه ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک آغاز ماه رجب در هفته آینده گفت: ماه رجب را ماه امام علی(ع) و ماه شعبان ماه رسول خدا نامیده شده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان نیز ماه خدا است، افزود: حفظ حرمت ماه رجب و شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان است.

رجب و شعبان مقدمه ای برای ورود به رمضان است

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: با بهره مندی از فرصت های ماه رجب و شعبان باید به خودسازی و تهذیب نفس بپردازیم.

وی با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ماه رجب و حضور مبلغان در جامعه اظهار داشت: با تبیین و ترویج آموزه های دین در جامعه باید در راستای رشد اخلاقی و دینی و فرهنگی بین مردم به ویژه نسل جوان نقش آفرینی کرد.

انتخابات تجلی شعور و عقلانیت مردم است

امام جمعه خرم آباد در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور مردم در این روز پای صندوق های رأی اشاره کرد و بیان داشت:  انتخابات تجلی شعور و عقلانیت مردم است.

وی انتخابات امروز را روز موفقیت و سربلندی ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: در نظام اسلامی شیفته خدمت بودن ارزش است و دوم اسفند، روزی است که مردم شیفتگان خدمت را انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت انتخاب اصلح ادامه داد: امروز مردم سهم خود را در قانون گذاری به منتخبین خود واگذار می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش گذاشتند، گفت: انتخابات امروز تکمیل همان حماسه 22 بهمن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم استان لرستان امروز با حضور انبوه خود در پای صندوق‌های رأی ولایتمداری و انقلابی گری خود را به نمایش می گذارند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات