۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۸۲۰
امام جمعه اراک:

مجلس یازدهم اخذ تصمیمات اساسی برای رونق اشتغال را مدنظر قرار دهد

مجلس یازدهم اخذ تصمیمات اساسی برای رونق اشتغال را مدنظر قرار دهد
آیت الله دری نجف آبادی گفت: عملکرد موفق مجلس یازدهم در گرو اخذ تصمیمات اساسی برای اشتغال و تولید کشور است و نمایندگان باید به طور جدی این مهم را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه اراک اظهار داشت: افرادی که برای نمایندگی مجلس یازدهم انتخاب می‌شوند باید در برابر مسئولیت خود احساس وظیفه کنند و کسانی که رأی نمی‌آورند می‌توانند در آینده در سنگر دیگری به انقلاب اسلامی خدمت کنند.

نماینده ولی فقیه در مرکزی افزود: نمایندگانی که انتخاب می‌شوند نباید وعده‌های دروغ و پوشالی به مردم بدهند و امورات خود را با گفته‌های ناصحیح پیش ببرند. در واقع کارهای ما باید وظیفه مندانه و تکلیف مدارانه باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز باید چنین رابطه‌ای با مردم داشته باشند و اصول الهی را همواره سر لوحه امور خود قرار دهند. چنانچه مجلس آینده بتواند برای رفع مشکل بیکاری و تأمین اشتغال سالم و مولد در کشور اقدامی انجام دهد، موفق خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: انتخابات چون خاری در چشم دشمنان و منافقان است و ما باید با حضور خود در انتخابات نشان دهیم که می‌توانیم آنطور که می‌خواهیم برای خود و کشورمان تصمیم بگیریم و نیازی به وکیل و وصی نیازی نداریم.

امام جمعه اراک ادامه داد: ملت ما خودشان سرنوشت خویش را رقم خواهند زد و اجازه هیچ دخالتی را به بیگانگان در امور کشور نمی‌دهند. ممکن است گاهاً نتیجه انتخابات صد در صد مورد قبول همگان نباشد، انتخاب امری نسبی است و هیچ گاه مطلق کامل نبوده است.

آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد: دشمنان نظام از جمله آمریکا و اسرائیل برای ملت ایران نقشه می کشند و دست به تبلیغات سو علیه ایران اسلامی می‌زنند که مطمئناً ملت ایران با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی قدرت و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: همه واجدین شرایط رأی استان مرکزی باید در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت کنند و با حضور آگاهانه و تأثیرگذار خود در آینده کشورشان نقش آفرینی داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور پرشکوه مردم در انتخابات امروز، دشمنان را مأیوس و دوستان را به آینده امیدوار می‌کند. رأی مردم در صحنه انتخابات، رأی به نظام و جمهوری اسلامی بوده و نشانگر وفاداری مردم به انقلاب و خون شهدا است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات