۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۴۰۸۵۴
آیت الله فاضل لنکرانی:

حضور پرشور مردم در انتخابات به برکت خون حاج قاسم است

حضور پرشور مردم در انتخابات به برکت خون حاج قاسم است
آیت الله فاضل لنکرانی با اشاره به برکت خون حاج قاسم در حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: اقشار مختلف برای حفظ انقلاب و نظام و تشکیل مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله فاضل لنکرانی امروز پس از انداختن رای خود در صندوق های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره انتخابات خبرگان رهبری به خبرنگاران گفت:بسیار خوشحالیم در یکی از جشن های بزرگ انقلاب ویکی از روزهایی که مردم در آن تاثیر گذار هستند یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی وانتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت می کنیم و به عنوان یک وظیفه شرعی رای خود را در صندوق ها می ریزیم.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: امام خمینی رضوان الله تعالی علیه تاکید داشتند که شرکت در انتخابات حق قانونی و شهروندی ، یک تکلیف شرعی است.

وی با بیان اینکه عده ای بدنبال این هستندکه این تکلیف شرعی را کم رنگ کنند افزود: مردم عزیز ایران بدانند حضور در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی انجام می شود.

آیت الله فاضل لنکرانی افزود: روشن است دشمنان ماه ها به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات بودند و چقدر در فضای مجازی خباثت و شیطنت دشمن را ملاحظه کردیم که هر طور شده حضور مردم در انتخابات کم رنگ شود.

وی افزود: به برکت شهادت سردار شهید سلیمانی و به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب و از همه مهمتر  حرف اول را آگاهی مردم می زند، امروز اقشار مختلف با جدیت و علاقه با شور و نشاط برای حفظ انقلاب و نظام و تشکیل مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و از این بابت خدا را شکر گذار هستیم./1330/

ارسال نظرات