۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۸۵۸
آیت الله جوادی آملی:

نمایندگان با توجه به خواسته های موکلان خود توطئه دشمن را از بین ببرند

نمایندگان با توجه به خواسته های موکلان خود توطئه دشمن را از بین ببرند
حضرت آیت الله جوادی با اشاره به اهمیت رأی مردم گفت: این حضور مردم حرمت نهادن به تاریخ گذشته نظام اسلامی است و هم خطی مشی آیندگان است تا بدانند تمدن ما در تدین ما است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی پس از شرکت در انتخابات گفت: خدا را شاکریم که ما را حق شناس قرآن و عترت از یک سو و خون های پاک شهدا و جانبازان عزیز از سوی دیگر و حق شناس شهید عزیز ما حاج قاسم سلیمانی قرار داد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: از ملت بزرگ و بزرگوار ایران اسلامی حق شناسی می کنیم که در همه موارد پای صندوق های رأی رفتند و در راهپیمایی ها پیام امام، ربری و نظام را گرامی داشتند.

وی ادامه داد: ذات اقدس الهی به ما وعده داد اگر کسی یک قدم در راه خدا بردارد خداوند حداقل 10 برابر جبران می کند، قرآن کریم خوابیده ها را بیدار و مرده ها را زنده کرده است و به آن ها حق فکر، اندیشه و رأی داد.

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: این رأی ما عرض ارادت به پیشگاه قرآن و عترت است که فرمود ملتی پویا و زنده باشید، این حضور و رأی دادن هم حرمت نهادن به تاریخ گذشته نظام اسلامی است و هم خطی مشی آیندگان است تا بدانند تمدن ما در تدین ما است و لا غیر.

وی عنوان کرد: امیدواریم کسانی به مجلس بروند به معارف قرآن و عترت معتقد باشند و به قانون اساسی عمل کنند و به آنچه که به خیر وصلاح و فلاح دنیا و آخرتشان است عمل کنند و خواسته موکلانشان را بشناسند، بفهمند و مدیریت کنند که هرگونه خطری از کشور زدوده شود و هر طمعی که بیگانه داشت یا در سر می پروراند به خود آن ها باز گردد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات