۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۱۰۱۳

پیام تشکر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از مردم

پیام تشکر مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل از مردم
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات مجلس یازدهم قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی از حضور باشکوه مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس بی‌کران به درگاه پروردگار منان که حضور چشمگیر ملت بزرگ ایران و از جمله مردم ولایی استان اردبیل در انتخابات امروز، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

آری گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پرشعور مردان و زنان غیور استان‌مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح شرایط حساس فعلی، در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب، همدل و همراه با خیل عظیم دیگر ایرانیان سلحشور، در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس‌تر ساخت.

این‌جانبان ضمن ادای احترام به ارواح مطهر شهدا که با نثار خون پاک‌شان، عزت، استقلال و آزادی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور دریاوار اهالی و نیز از زحمات خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از صداوسیمای مرکز اردبیل و سایر رسانه‌ها به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته درخصوص روند انتخابات، صمیمانه قدردانی و از خداوند قادر متعال مسالت می‌نماییم مردم فهیم ‌ما را همواره مورد عنایات خاصه‌اش قرار دهد./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات