۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۴۱۰۱۷

تقدیر از حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات

تقدیر از حضور گسترده مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات
امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده آحاد مردم همیشه در صحنه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

در متن این پیام آمده است: باری دیگر همچون گذشته باید سجده شکر به درگاه خدای متعال گذاشت و از اعماق جان حمد و سپاس بی‌حد و حصر الهی را به ‌جا آورد که به مردم مومن، بصیر و فهیم ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان توفیق عنایت فرمود تا در امتحان شکوه حضور انتخابات سربلند شوند.

این پیام می افزاید: بدون شک در کارزار انتخابات هر فرد و جریان که رای آورده و پیروز شود؛ برنده واقعی مردم حماسه ساز ایرانند که با حضور خود جوابی محکم و دندان شکن بر دشمنان و بد خواهان ایران اسلامی دادند.

در این پیام آمده است: حضور پر شور مردم در عرصه انتخابات، عاملی برای تقویت بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهد شد و موجب مسرت و شادی دوستان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور می شود.

اینجانبان در این راستا در ابتدا از مردم سلحضور و همیشه در صحنه استان و در مرحله دوم از تمام دست‌اندرکاران انتخابات به ‌ویژه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسان، عوامل زحمت‌کش نظامی، انتظامی، امنیتی و اصحاب رسانه تشکر می نماییم.

امید است؛ در سایه الطاف الهی، و تأسی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و مستدام باشید./1350/

ارسال نظرات