۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۴۱۰۳۷
حجت الاسلام صادقی:

روز‌های پس از انتخابات، آغاز فصل خدمت در سایه وحدت مردم و مسؤولان است

روز‌های پس از انتخابات، آغاز فصل خدمت در سایه وحدت مردم و مسؤولان است
حجت الاسلام صادقی روز‌های پس از انتخابات را آغاز فصل خدمت در سایه وحدت مردم و مسؤولان دانست و گفت: اختلاف نظر‌ها نباید خللی در مسیر خدمت گزاری به مردم ایجاد کند.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را دست درد این ملت به مدت‌ها تلاش رسانه‌ای استکبار جهانی برای دور کردن مردم از انتخابات دانست.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، افزود: این حضور حاوی پیام روشنی برای همه دولتمردان و مسؤولان کشور بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم باید قدر حضور مردم با بصیرت کشورمان را در انتخابات بدانند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان و مدیران کشور به جای شعار و وعده کمی به مشکلات مردم رسیدگی می‌کردند، مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی بسیار بیشتر از آن چیزی بود که روز گذشته مشاهده کردیم.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که ملت ایران با بصیرت و هوشیاری بالای خود بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند، بیان داشت: دشمنان ملت ایران تصور می‌کردند با فشار‌های اقتصادی که به این کشور وارد کردند، مردم به هیچ عنوان در پای صندوق‌های حاضر نخواهند شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور هوشیارانه مردم در انتخابات، دشمن را در رسیدن به اهداف و برنامه هایش ناکام گذاشت، خاطرنشان کرد: امروز فصل کار و تلاش در سایه وحدت و همبستگی مردم و مسؤولان آغاز شده و همه باید دست به دست هم دهیم تا کشور را از مشکلات رهایی دهیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز‌های پس از انتخابات، آغاز فصل خدمت در سایه وحدت مردم و مسؤولان است، بیان داشت: اگر رقابت و نقدی هم وجود داشت مربوط به دوران رقابت انتخاباتی بود و امروز نباید اختلاف نظر‌ها در مسیر خدمت گزاری به مردم خللی ایجاد کند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که هدف دشمن دور کردن مردم از اصل انقلاب و نظام است، خاطرنشان کرد: اما انتخابات بار دیگر مردم را برای دفاع از کشور و حراست از آرمان‌های انقلاب و نظام به صحنه آورد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در چهل سال اخیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار، فشار‌های بسیاری در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی به ملت بزرگ ایران وارد کرده است، بیان داشت: اما همه این فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌ها نتوانسته این ملت را از مسیر واقعی خود دور کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حال که در گام دوم انقلاب وارد مرحله جدیدی شدیم به همدلی و همبستگی بیشتری در داخل کشور نیازمندیم، خاطرنشان کرد: این همبستگی ملی اگر در سایه ولایت و رهبری باشد به پیشرفت‌های ارزشمند بسیاری خواهد رسید./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
چرا نتایخ خبرگان اعلام نمیشه
0
0