۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۴۱۰۸۶
آیت الله مجتهد شبستری:

نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

نمایندگان مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم تلاش کنند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نمایندگان منتخب برای حل مشکلات تلاش کنند، گفت: از ملت غیور و آگاه ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر در ۲ اسفندماه باید قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده مجلس خبرگان رهبری در جلسه درس خارج فقه که پیش از ظهر امروز یکشنبه 4 اسفندماه در حوزه علمیه آیت الله ایروانی برگزار شد، با اشاره به حضور مردم ایران پای صندوق های رای، گفت: لازم است از ملت غیور و آگاه ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر در 2 اسفندماه تشکر کنیم.

وی افزود: مردم ایران سه امتحان الهی را پشت سر گذاشته و سربلند بیرون آمدند. شهادت سردار سلیمانی و حضور گسترده مردم در مجالس و تجلیل از او که بسیار تاثیر گذار، آموزنده و نشان دهنده عظمت مردم ایران بود. برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور. امتحان سوم انتخابات بود که علی رغم سم پاشی های دشمنان به خوبی و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

نمایندگان منتخب برای حل مشکلات تلاش کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته دشمنان شایعاتی را درباره شیوع ویروس پخش کردند، هرچند این شایعه بی تاثیر نبود اما مردم از منظر کیفی انتخابی شایسته و آگاهانه‌ای را انجام دادند که براساس آمار اکثریت مجلس آینده را انسان هایی ولایت مدار و کارامد تشکیل می دهند. این نمایندگان باید ثابت کنند که مردم آنان را به خوبی شناختند و تلاش کنند مشکلات مردم حل شود. براین اساس به مقام معظم رهبری تبریک عرض می کنم، زیراکه سخنان و توصیه های ایشان راه گشا بوده است. همچنین از مردم نیز تشکر می کنیم که اینگونه پای صحنه آمدند.

نایب رییس جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: آمریکا خیال می کند با این تحریم ها مشکلاتش برطرف می شود و مردم از انقلاب عقب نشینی می کنند، او پنج تن از اعضای شورای نگهبان را تحریم کرده و تصور می کند مردم نسبت این افراد و نظام بدبین می شوند. نمی تواند کاری انجام دهد و اینگونه بازوان رهبری را تحریم می کند. این اقدام بسیار مضحک است و ظاهرا شعور ندارند و نمی دانند که ملت ایران آگاه هستند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات