۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۱۱۰۶

رونمایی انصارالله از ۴ سامانه جدید پدافند هوایی

رونمایی انصارالله از ۴ سامانه جدید پدافند هوایی
رییس شورای عالی سیاسی یمن از رونمایی از ۴ سامانه پدافند جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی انصارالله یمن امروز از 4 سامانه جدید پدافند هوایی «ثاقب1» و «ثاقب2» و «ثاقب3» و «فاطر2» که توسط متخصصان یمنی ساخته شده، رونمایی کرد.

در خلال افتتاحیه نمایشگاه پدافندهای هوایی شهید «عبدالعزیز المهرم» با حضور اعضای شورای عالی سیاسی انصارالله٬ مهدی المشاط از سامانه‌های جدید پدافند هوایی که کارشناسان یمنی با موفقیت آنها را به اتمام رساندند، رونمایی کرد.

مهدی المشاط و «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن و «محمد الغماری» رییس ستاد ارتش یمن و «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن به جزئیات ویژگی‌های فنی و تاکتیکی این پدافندها و نیز مراحل ساخت و تکمیل آنها توسط متخصصان یمنی که قادر به رهگیری دقیق است، گوش دادند.

حاضران٬ مستندی از مراحل ساخت و نوسازی سامانه‌های پدافند هوایی انصارالله در طول 5 سال تجاوز عربستان و ائتلاف آن در این کشور را تماشا کردند.

رییس شورای عالی سیاسی انصارالله در این مراسم از تلاش‌های وزارت دفاع و ریاست ستاد ارتش در همه زمینه‌ها و از جمله پیشرفت و نوسازی سامانه‌های پدافند هوایی در مقابله با تجاوزات دشمن تشکر و قدردانی کرد./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات