۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۴۱۳۴۵
آیت‌الله نورمفیدی:

منتخبان مجلس یازدهم به دنبال حرکت موثر برای توسعه گلستان باشند‌

منتخبان مجلس یازدهم به دنبال حرکت موثر برای توسعه گلستان باشند‌
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مجلس آینده باید برای بهبود شاخص‌های اقتصادی جامعه مانند تورم و بیکاری اقدامات موثر و عاجلی انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با منتخبان مردم گرگان و آق قلا در مجلس اظهار داشت: مطالبه مردم از نمایندگانشان، تلاش برای حل مشکلات عمومی کشور است، شما باید ضمن نگاه به مسائل مهم استان در مسائل کلان کشور نقش موثر و مفید داشته باشید. مجلس آینده باید برای بهبود شاخص‌های اقتصادی جامعه  مانند تورم و بیکاری اقدامات موثر و عاجلی انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: باید به دنبال حرکت و اقدام موثر در استان باشید تا وضعیت نامطلوب اقتصادی و بیکاری بهبود پیدا کند. انتظار مردم از همه نمایندگانشان این است که در مجلس پیگیر کارهای زیربنایی و بزرگ در استان باشند و توسعه و پیشرفت استان اصلی‌ترین دغدغه آنان باشد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به سابقه فعالیت اجرایی سنگدوینی منخب نخست مردم گرگان و آق‌قلا، یادآور شد: افرادی که درباره شما اظهارنظر می‌کنند بیشتر به این نکته اشاره دارند که شما در زمان مسئولیت‌تان در استان، اهل حاشیه نبودید و این یک امتیاز برای شما به شمار می‌آید، اکنون هم بدون ورود به حواشی، همه تلاش‌تان را صرف حل مشکلات استان کنید تا با فعالیت موثر، جامعه هر روز امیدوارتر شود.

وی گفت: استان ما در میزان مشارکت مردم در انتخابات در سطح کشور در رتبه سوم قرار دارد و انتخابات در کمال آرامش برگزار شد و این جای خوشحالی دارد و رسالت نمایندگان را بیشتر می‌کند و نماینده این مردم باید در موضوعات کلان کشور حرف برای گفتن داشته باشد و نقش موثری ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: من با مجلس دارای صبغه سیاسی زیاد، مخالفم، شرایط کشور نیازمند کار و تلاش برای حل مشکلات جامعه است، توان و وقت مجلس باید مصروف خدمت به مردم و حل مشکلات آنان شود، از همه نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان استان‌مان می‌خواهم از دعواهای سیاسی پرهیز کنند، در موقع انتخابات بحث‌های انتخاباتی و سیاسی و رقابتی وجود دارد، این یک امر طبیعی است، اما پس از انتخابات باید رفاقت آغاز شود و با نزدیک کردن دل‌ها به یکدیگر و تعامل به دنبال حل مشکلات کشور باشید که این امر مطلوب و محبوب مردم خواهد بود.

وی افزود: اتصال راه‌آهن اینچه‌برون به گنبدکاووس، آزادشهر و شاهرود و از آنجا به راه‌آهن بافق - بندرعباس می‌تواند تحول بزرگی در استان ایجاد کند، بنده در سفر ریاست جمهور این پیشنهاد را مطرح کردم و اکنون مداوم پیگیر هستم اما نیازمند توجه و تلاش نمایندگان استان‌مان و رایزنی با نمایندگان استان‌های یاد شده است، باید این گونه کارهای زیربنایی در اولویت شما و دیگر نمایندگان استان قرار گیرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به جایگاه و اقتدار ایران، گفت: قدرت و شهامت و ایستادگی نظام ما در مقابل دشمنان به خصوص امریکا از جمله در موضوع عین‌الاسد به خوبی نمایان شد و دشمن حتی جرات جواب دادن آن را پیدا نکرد، تاثیرگذاری ما در مسائل منطقه‌ای نشانه عظمت کشور است و این یک شعار نیست. باید با حفظ این اقتدار تلاش مجلس برای حل مشکلات معیشتی مردم بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به سوابق مدیریت فرهنگی منتظری، افزود: مسائل فرهنگی نیازمند توجه ویژه مجلس است، باید با مدنظر قرار دادن واقعیت‌های اجتماعی جامعه، با ارائه طرح جامع به دنبال هم‌افزایی در کارهای فرهنگی در کشور باشید. از شما که در این زمینه دارای تجربه هستید انتظار است برای سامان دادن مسائل فرهنگی جامعه که همیشه دغدغه مقام معظم رهبری است، با جدیت بیشتری فعالیت کنید. مجلس باید با وضع قوانین و نظارت دقیق تر، فعالیت‌های فرهنگی کشور که تبدیل به جزیره‌های جدا از هم شده، را سر و سامان دهد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات