۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹
کد خبر: ۶۴۱۴۴۲
مسؤول فرهنگی حوزه علمیه خراسان شمالی:

سال ۹۸ سال تجلی قدرت ضربه متقابل ملت ایران بود

سال ۹۸ سال تجلی قدرت ضربه متقابل ملت ایران بود
مسؤول اداره فرهنگی سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به تداوم تقابل و ضدیت نظام سلطه با ایران اسلامی، گفت: سال ۹۸ سال تجلی قدرت ضربه متقابل ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به تداوم تقابل بین ایران اسلامی و جبهه استکبار در سال 98، اظهار کرد: درواقع باید سال ۹۸ را سال تجلی قدرت ضربه متقابل ملت ایران دانست.

وی افزود: در این سال دشمن فشار حداکثریِ چندضلعی خود را بر ملت ایران تشدید کرد و در یک حالت نه جنگ و نه صلح اقدام به عملیات محدود علیه نظام اسلامی کرد.

حجت‌الاسلام رحمانی ادامه داد: در این سال حمله پهپادی و جاسوسی، توقیف نفت‌کش‌های ایران و از همه مهم‌تر حمله دزدانه و بزدلانه به کاروان فرماندهان جبهه مقاومت حاج قاسم و ابومهدی از مهم‌ترین این اقدامات بود که از سوی جبهه استکبار صورت گرفت.

وی تصریح کرد: اما ضربات متقابل ایران در ساقط کردن ابَر پهپاد گلوبال‌ها وک و اقدام متقابل در توقیف کشتی‌های غربی و مهم‌تر از همه شکستن هیمنه آمریکا در حمله برق‌آسا و دقیق به پایگاه فوق راهبردی عین الاسد که در تصور آمریکا و غرب نمی‌گنجید نشان داد ایران مرحله قدرت بازدارندگی را پشت سر گذاشته و راهبرد ضربه متقابل را در دفاع هوشمند خود برگزیده است.

حجت‌الاسلام رحمانی اظهار کرد: به‌کارگیری تعبیر دفاع و ضربه متقابل آن هم دفاع و ضربه متقابل میلیونی حکایت از یک افق جدید دارد که امام بصیر جامعه انقلابی فرا روی‌مان گشوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که «ما می‌توانیم» را از مرحله بازدارندگی فعال به ضربه متقابل در عرصه دفاعی و نظامی ارتقاء داده‌ایم، حتماً می‌توانیم این دفاع و ضربه را در همه عرصه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام رحمانی اظهار کرد: فرهنگ ناب اسلامی، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی، رهبری ولایت‌فقیه، مردم بصیر و آگاه، جوانان مؤمن و انقلابی، عمق راهبردی گسترده شده در محیط کشور و توانمندی غلبه ایران انقلابی بر انواع چالش‌ها همراه با تجربه‌های نو به نو و روزآمد در مقابله با حوادث و مواجهه با آن‌ها نشان می‌دهد می‌توانیم یک دفاع و ضربه همگانی و میلیونی را در همه عرصه‌ها طراحی و اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: درواقع انتخابات دوم اسفندماه و تشکیل مجلس انقلابی در طلیعه گام دوم نوید دولت جوان و حزب‌اللهی و انقلابی را برای پیاده‌سازی مقاومت فعال در همه عرصه‌ها می‌دهد.

مسؤول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اگر سپاه قدس سپاه بدون مرز ایران انقلابی در عرصه دفاع نظامی است، سپاه‌های قدس فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و اجتماعی نیز می‌تواند تشکیل شود./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات