۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۴۱۴۶۲

سپاه گیلان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را تأمین می‌کند

سپاه گیلان اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را تأمین می‌کند
سپاه قدس گیلان با همکاری بسیجیان بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را تأمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مدتی است که ویروس کرونا در استان گیلان شیوع پیدا کرده و مردم در تأمین نیازهای بهداشتی خود دچار مشکل هستند و داروخانه‌ها نیز توانایی رفع نیازهای مردم به‌طور کامل را ندارند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و نیاز مردم به اقلام بهداشتی و برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس، سپاه قدس گیلان به‌همراه بسیجیان بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان در راستای تأمین نیازهای مردم اقدام کردند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان در جریان بازدید از یک کارخانه تولید مواد بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه گیلان همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود و آنها نگرانی بابت تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز خود نداشته باشند.

سرهنگ مجید دوهندو با اشاره به اینکه کارگران بسیجی گیلان با همت و تلاشی شبانه‌روزی و در قالب شیفت ایثار درصدد تأمین اقلام بهداشتی مردم و رفع نگرانی آنها هستند گفت: بسیجیان گیلانی جهت سهولت کار مردم و پس از ثبت درخواست آنها، بسته‌های بهداشتی آماده شده را به درب منزل گیلانی‌ها می‌برند.

وی به نحوه ثبت سفارش این بسته‌های بهداشتی اشاره کرد و ابراز داشت: مردم استان گیلان می‌توانند از طریق شماره تماس 33142824 و 09111375816 درخواست خود مبنی بر تهیه این بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا در اسرع وقت به دست آنها برسد.

بسته‌های بهداشتی تهیه شده توسط سپاه گیلان شامل اقلام بهداشتی مختلف از جمله مایع ضدعفونی کننده، دستمال مرطوب و پد الکلی به ارزش 80 هزار تومان است که بخشی از این مبلغ(30 هزار تومان) توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات