۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۴۱۴۸۲
حماس:

جریان مقاومت فلسطین متحد شده تا معامله قرن را شکست دهد

جریان مقاومت فلسطین متحد شده تا معامله قرن را شکست دهد
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس بر این باور است که پاسخ مقاومت فلسطین به حملات اخیر صهیونیست‌ها دردناک، بازدارنده و نابود کننده بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، «صلاح البردویل» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که مقاومت فلسطین در حملات اخیر خود، نشان داد که در برابر رژیم صهیونیستی، قدرت بازدارندگی دارد.

البردویل به پایگاه خبری «فلسطین الیوم» گفت: «روشن بود که اشغالگران در دور اخیر، می‌خواست به ملت ما بفهماند و این پیام را ارسال کند که ملت فلسطین، قادر به مقابله نیستند، ولی مقاومت فلسطین، در کمین بود و طرحهای آن را ناکام گذاشت».

وی با بیان اینکه پاسخ مقاومت فلسطین، دردناک، بازدارنده و نابود کننده بود، تأکید کرد: «مقاومت توانست، رژیم صهیونیستی را متزلزل کند و پیروزی جدیدی رقم بزند. نبرد اخیر با دشمن پیامی به تمامی کسانی است که فکر می‌کنند می‌توانند ابهت ملت فلسطین را از بین ببرند».

این مسؤول فلسطینی ادامه داد: «ملت ما و مقاومت شجاع آن قادر هستند با دشمن و معامله قرن که در پی نابودی مسأله فلسطین است، مقابله کنند. جنگ اخیر و دورهای پیشین نبرد با دشمن، معادله جدیدی علیه  تحمیل کرد تحت این عنوان که مقاومت به هر تجاوز پاسخ خواهد داد»./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات