۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۴۱۶۴۱

واحدهای مسکونی منطقه زلزله‌زده قطور بازسازی می‌شود

واحدهای مسکونی منطقه زلزله‌زده قطور بازسازی می‌شود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: میزان خسارات زلزله قطور خوی توسط بنیاد مسکن ارزیابی می‌شود تا بلافاصله نسبت به بازسازی واحدهای مسکونی اهتمام شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حبیب شهسواری که امروز با همراهی محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از مناطق زلزله‌زده قطور خوی بازدید کرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم‌های جهادی برای ارزیابی میزان خسارت در این منطقه آماده هستند، پس از آن براساس تصمیم‌گیری نهادهای اجرایی نسبت به رفع مشکلات اهتمام می‌شود به ویژه اینکه اغلب ساکنان منطقه بیمه هستند و بنابراین بی‌شک با سرعت بیشتری نسبت به رفع مشکلات تلاش می‌شود.

وی به حضور نیروهای ارتش برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان و آواربرداری اظهار خرسندی کرد و گفت: میزان خسارات توسط بنیاد مسکن ارزیابی می‌شود تا بلافاصله پس از برآورد هزینه‌ها و تامین اعتبار توسط بیمه نسبت به بازسازی واحدهای مسکونی اهتمام شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه، تیم پزشکی 523 منطقه‌ای ارتش با استقرار در منطقه زلزله‌زده قطور خوی به زلزله‌زدگان خدمات درمانی ارائه می‌کند،افزود: همه نهادها اعم از نیروهای مسلح برای کاهش آلام مردم وارد عرصه شده‌اند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات