۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۴۱۶۷۵
جزئیات طرح رایگان تلویزیون‌های اینترنتی؛

فقط حق اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی تا آخر هفته حذف می‌شود

فقط حق اشتراک تلویزیون‌های اینترنتی تا آخر هفته حذف می‌شود
کارشناس فیلیمو درباره جزئیات توییت وزیر در خصوص رایگان شدن تماشای فیلم در تلویزیون‌های اینترنتی توضیح داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، کرونا به ایران رسید و مهدکودک‌ها، مدارس و مابقی مراکز آموزشی کشور در برخی از مناطق تعطیل شد. البته این تعطیلی فقط به مراکز آموزشی ختم نشد و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برخی از اداره‌های دولتی و خصوصی هم تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند. به دنبال این تعطیلی فرصت خوبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها در خانه فراهم شد، تا زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانند.

از این روی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته پس از گفت‌وگو با مدیران تلویزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماآوا و تیوا خبری را مبنی بر رایگان بودن تماشای فیلم‌ها در این رسانه‌های اینترنتی در حساب توییتری خود منتشر کرد، خبری کوتاه که امروز باعث گلایه برخی از کاربران تلویزیون‌های اینترنتی شد.

جزئیات طرح رایگان تلویزیون‌های اینترنتی

وزیر ارتباطات نوشته بود: «با مدیران تلویزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا صحبت کردم. از فردا تا آخر هفته، بخش مخصوص کودکان آن‌ها (انیمیشن و...) و در برخی، تمام فیلم‌ها وسریال‌ها رایگان خواهدبود.»؛ اما این رایگان بودن در خرید اشتراک تماشا برای فیلم‌های تلویزیون‌های اینترنتی است و ربطی به تعرفه اینترنت اپراتورها ندارد.

جلالی یکی از کارشناسان تلویزیون اینترنتی فیلیمو در گفتگویی که با خبرنگار ما، در این باره بیان کرد: طبق ابلاغیه‌ای که از سوی وزارت ارتباطات به دست ما رسیده است، هزینه اشتراک تا اطلاع ثانوی حذف شده است و کاربران می‌توانند انیمیشن، فیلم و ... را  بدون خرید اشتراک تماشا کنند. 

جزئیات طرح رایگان تلویزیون‌های اینترنتی

وی ادامه داد: حذف خرید اشتراک ربطی به حذف تعرفه اینترنتی ندارد و کاربران با هر اپراتوری که دارند می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند. این کارشناس بیان کرد: تعرفه مشترکین اپراتور ایرانسل و رایتل تمام بها خواهد بود و مابقی تعرفه اپراتورها نیم‌بها خواهد بود.

لازم به ذکر است محاسبه تعرفه اینترنت برای تماشای فیلم در تلویزیون‌های اینترنتی برعهده اپراتورها خواهد بود و مشترکین ایرانسل می‌توانند با داشتن اینترنت این اپراتور حدود پانزده دقیقه از هر فیلم را به صورت رایگان تماشا کنند./1360/

ارسال نظرات